این نایب‌قهرمانی در این فصل بد، ارزش قهرمانی داشت

  • کد خبر : 158588
  • 02 شهریور 1399 - 3:24
این نایب‌قهرمانی در این فصل بد، ارزش قهرمانی داشت

به گزارش نیوز، بهتاش فریبا کسب عنوان نایب‌قهرمانی استقلال در لیگ برتر نوزدهم را با انبوهی از مشکلاتی که داشت قابل ستایش دانست و با ما درباره دیدار بوشهر و دربی همکلام شد.

آقای فریبا! استقلال نایب‌قهرمان شد. انتظارش را داشتید؟
استقلالی که ما تا هفته دهم و یازدهم در لیگ می‌دیدیم باید قهرمان می‌شد آن‌هم با اختلاف. مثل اتفاقی که الان برای پرسپولیس افتاد ولی همه ما شاهد بودیم چه بلا‌هایی سر این تیم آمد و چه اتفاقاتی در طول این یک سال برای استقلال رخ داد.

پس این عنوان ارزشمند بود؟
البته! شما به رقبای دیگر استقلال نگاه کنید. فولاد، تراکتور، سپاهان و شهرخودرو. یکی از این ۴ تیم ۳۰ درصد مشکلاتی که استقلال با آن‌ها در این فصل دست و پنجه نرم کرد را نداشتند. این تیم واقعاً با سختی و تلاش یک مشت بازیکن متحد توانست به این عنوان دست پیدا کند و جا دارد به تک‌تک‌شان خسته‌نباشید گفته شود.

بیشتر توضیح می‌دهید؟
شما ببینید از اول فصل این تیم آب خوش از گلویش پایین نرفت. نصف تیم که عوض شدند. بعد سرمربی رفت، بعد تیم جدید فنی که آمد مدیرعامل رفت و ۳، ۴ ماه باشگاه صاحب نداشت و بعد کرونا شد و این وسط یک دوجین مصدوم و بعضاً محروم هم روی دست فرهاد مجیدی ماند. کاری به مسائلی که درباره وزارت ورزش گفته می‌شود ندارم ولی داوری‌ها هم در خیلی از مسابقات به ضرر استقلال بود که یکی از پررنگ‌ترین‌هایش همان اسپک معروف کی‌روش استنلی در بازی رفت با سپاهان بود. با این همه مشکل واقعاً این نایب‌قهرمانی برای استقلال ارزش قهرمانی داشت.

بازی در بوشهر چطور بود؟‌
نمی‌دانم قبل از بازی چه اتفاقی افتاده بود که تیم در نیمه اول روبه‌راه بازی نمی‌کرد و اشتباهاتی در کار‌های تاکتیکی دیده می‌شد که از استقلال بعید بود ولی در نیمه دوم استقلال خوب جمع شد و با بازیخوانی که کادر فنی داشت از عمق و جناح راست بار‌ها دروازه شاهین را تهدید کردند و فکر می‌کنم اگر بچه‌ها کمی بیشتر دقت داشتند می‌شد بیشتر از ۴ گل هم به شاهین زد.

دربی و بازیکن تأثیرگذار استقلال در آن بازی را چطور می‌بینید؟
قطعاً دیاباته می‌تواند برگ برنده استقلال در دربی باشد. این فوتبالیست هرقدر خوش‌اخلاق و مردمدار است در فوتبالش هم دقت بالایی دارد و به شدت در خدمت تیم است. استقلال اگر تمرکز بالایی در دربی داشته باشد می‌تواند خودش را به فینال برساند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=158588

ثبت نظر

-