بازیگر سوری چرا بازی در دو فیلم ‌هالیوودی را رد کرد؟

  • کد خبر : 157277
  • 01 شهریور 1399 - 0:47
بازیگر سوری چرا بازی در دو فیلم ‌هالیوودی را رد کرد؟

به گزارش ، فیلم «فهرست دروغ‌ها» به کارگردانی ریدلی اسکات، از محصولات سینمای ‌هالیوود در جهت تصویرسازی علیه مسلمانان و قهرمان‌سازی از مأموران امنیتی و نظامیان آمریکایی در منطقه غرب آسیا ساخته شده است. یک بازیگر سابق ایرانی هم در این فیلم حضور داشت. «غسان مسعود» بازیگر بین‌المللی سوریه نیز از جمله بازیگران مسلمانی بود که با پیشنهاد نقش‌آفرینی در این فیلم مواجه شده بود. اما وی این پیشنهاد را رد کرده بود.

غسان مسعود، در گفت‌وگویی با یکی از شبکه‌های تلویزیونی جهان عرب از دلایل رد پیشنهاد بازی در «فهرست دروغ‌ها» سخن گفته است. وی در پاسخ به این پرسش که چرا پیشنهاد وسوسه‌انگیز همبازی شدن با لئوناردو دیکاپریو و جورج کلونی را نپذیرفته، گفته است: من قبل از آن هم پیشنهاد بازی در فیلم ‌هالیوودی دیگری با نام «سیریانا» را هم که جورج کلونی در آن بازی می‌کرد رد کرده بودم. کارگردانش جوان خوبی بود که در دبی با هم دیدار و گفت‌وگو کردیم… بعضی وقت‌ها درباره قبول یک فیلم شک می‌کنم. برای یک لحظه شک کردم که کار بدی هست. همان‌طور که برای فیلم سیریانا برای یک لحظه شک کردم و کنار کشیدم و گفتم فرد دیگری را انتخاب کنید…

بازیگر فیلم «دزدان دریایی کارائیب» درباره دلیل رد پیشنهاد بازی در این دو فیلم توضیح داد: اولا به سابقه آنها توجه کردم و ثانیا رد سازمان سیا را در فیلمنامه دیدم و نگران شدم. حضور سیا در غرب آسیا و مأموریتش در این منطقه، نگرانم می‌کند.

وی تصریح کرد: من همیشه نسبت به حضور آمریکا در این منطقه حساس هستم، چون تجربه نشان می‌دهد حضور آنها نتیجه خوبی برای ما نداشته است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=157277

برچسب ها

ثبت نظر

-