تورنمنت چهارجانبه به تیم ملی کمک مى‌کند

  • کد خبر : 156908
  • 31 مرداد 1399 - 16:28
تورنمنت چهارجانبه به تیم ملی کمک مى‌کند

به گزارش نیوز، امین راستى پس از نخستین بازى جوانان در جام حافظان سلامت و پیروزى مقابل تیم امید پیکان گفت: جا دارد در ابتدا تشکر کنم از کمیته فنى و جوانان فدراسیون که زمینه برگزارى این تورنمنت را فراهم کردند و ما همچنین تیم نوجوانان سه بازى تدارکاتى خوب را با وجود محدودیت هاى ناشى از بحران کرونا تجربه مى کنیم. فکر مى کنم هیچ چیزى در این مقطع به اندازه بازى تدارکاتى براى ما مفید نیست و به کادر فنى هر دو تیم کمک نمى کند. همچنین جا دارد از آقاى پورموسوى و همکارانشان تشکر کنم که در مرحله مقدماتى تیم را هدایت کردند و امیدوارم ما هم با هدایت آقاى مظلومى در دور نهایى موفق باشیم و بتوانیم به جام جهانى صعود کنیم.

مربى تیم ملى فوتبال جوانان اضافه کرد: کار ما در این مرحله براى رساندن بچه‌ها به شرایط بازى و آمادگى مطلوب بسیار سخت بود با این وجود تمرینات خوبى داشتیم و تلاش مى کنیم رفته رفته به شرایط مسابقه برسیم. بازى اول هم بسیار مفید بود اگرچه بچه‌ها تمرینات سنگینى داشتند و هنوز آمادگى مناسب را ندارند با این وجود عملکرد خوبى داشتند و تیم حریف هم انگیزه زیادى داشت. فکر مى کنم در هر بازى وضعیت تیم بهتر خواهد شد و آقاى مظلومى هم مى توانند نفرات مورد نظر خودشان را بر اساس عملکردى که در بازى‌ها دارند انتخاب کنند.

راستى در پایان گفت: هنوز به سطح مطلوبى که در نظر داریم نرسیده ایم، اما امیدوارم در بازى هاى بعدى شرایط جسمى بازیکنان هم بهتر باشد. کار اصلى ما در اردوى بعدى شروع مى شود که با شناسایى شاکله اصلى تیم مى توانیم برنامه هاى فنى و تاکتیکى مورد نظر را اجرا کنیم. باید بدانیم در تاشکند کارى بسیار سختى داریم و بازى اول مقابل ازبکستان مى تواند بسیار تاثیرگذار باشد. بچه‌ها باید اهمیت و حساسیت این بازى‌ها خصوصا مسابقه اول را درک کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=156908

ثبت نظر

-