مقصر همه بدهی‌های ارزی استقلال وزیر است

  • کد خبر : 156564
  • 31 مرداد 1399 - 9:45
مقصر همه بدهی‌های ارزی استقلال وزیر است

به گزارش نیوز، حسین فرزامی از پیشکسوتان و مدیران اسبق باشگاه استقلال درباره اتفاقات رخ داده در این تیم و بدهی‌های به‌وجود آمده بابت شفر و استراماچونی با ما همکلام شد.

آقای فرزامی! از اوضاع استقلال خبر دارید؟
متأسفانه هر خبری از باشگاه استقلال می‌شنویم در این باره است که این مجموعه باز هم باید بدهی خارجی‌ها را بدهد. هر کدام تمام می‌شود یکی دیگر از راه می‌رسد و هر یک پرداخت می‌شود دیگری حکم جدیدی می‌گیرد و انبوه این مبالغ روی هم رقم هنگفتی را به‌وجود می‌آورد که پرداختش به این آسانی‌ها نیست.

مدیران استقلال قول داده‌اند این مبالغ را پرداخت می‌کنند. این خوب نیست؟
خوب است! ولی اصلاً چرا این بدهی‌ها ایجاد شده که باید الان پول‌های موجود در باشگاه را به طلبکاران بدهند. وقتی باشگاه استقلال می‌تواند ۳۰۰ هزار دلار درآمدزایی داشته باشد چرا باید آن را به یک خارجی بدهد که ۴ تا بازی ۹۰ دقیقه‌ای در این تیم نکرده است. یا وقتی می‌توانسته شفر را با ۳۰۰ هزار دلار تسویه حساب کند چرا باید الان ۶۰۰ هزار دلار به او پول بدهد. چرا باید استراماچونی را پیش روی خود ببیند که ۱/۸ میلیون دلار از این تیم طلب کرده است؟ می‌دانید! با این همه پول می‌شد یک استادیوم برای استقلال ساخت.

مقصر کیست؟
مقصر همان کسی است که این مشکلات را به وجود آورد. همان کسانی که باعث شد طی این چند سال مدیرانی در باشگاه استقلال بر رأس کار باشند که هر بلایی خواستند سر این باشگاه آوردند. یک روز مربی را شبانه وادار به بستن قرارداد کردند و بعد دیگری در یک شب دیگر قراردادش را فسخ می‌کند. یک معاون سراغ مربی ایتالیایی می‌رود و به زور او را به باشگاه می‌آورد و بعد مدیر پولش را نمی‌دهد و مربی قهر می‌کند.

آن‌ها که خودشان نمی‌توانستند سرخود به استقلال بیایند؟
دقیقاً! مقصر اصلی وزیر ورزش است که این نفرات را برای اداره مهم‌ترین باشگاه تهرانی انتخاب می‌کند. استقلال کم تیمی در تهران و ایران نیست. این تیم در کل ایران طرفدار دارد و همه دنبال نتایجش هستند و باید افرادی در آن کار کنند که بد و خوب این تیم روی ارتباطات خانوادگی‌شان اثر بگذارد نه اینکه هر روزی نخواستند راهشان را بکشند و بروند و تازه کار و مدیریت بهتری هم به دست بیاورند.

درباره قهر و آشتی‌های اخیر در تیم حرفی نمی‌زنید؟
مجیدی نباید به کسی رو بدهد. او مربی جوانی است و اگر بخواهد از الان به دوتا بازیکن تازه به دوران رسیده بخندد فردا نمی‌تواند تیمش را جمع کند. او بهترین کار را کرد و دیگر هم نباید آن‌ها را ببخشند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=156564

ثبت نظر

-