ویسی: سقوط نکردن‌مان کمتر از قهرمانی نبود

  • کد خبر : 156388
  • 31 مرداد 1399 - 2:38
ویسی: سقوط نکردن‌مان کمتر از قهرمانی نبود

به گزارش نیوز، عبدالله ویسی پس از تساوی یک-یک پیکان مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی بسیار حساس و نفس‌گیری بود. یک مجموعه پشت تیم پیکان بود. ۶ماه زحمت کشیدیم و تلاش کردیم. خدا مزد زحماتمان را داد. تمام بچه‌ها امروز وجودشان را گذاشتند و تیم گردن کلفت سپاهان را متوقف کردند. خداراشکر می‌کنم و امیدوارم پیکان تیم قدرتمندی در لیگ بعدی باشد.

ویسی در مورد اینکه پیمان با جنگندگی مقابل سپاهان بازی کرد، گفت: ما بعد از کرونا واقعا عالی بودیم. جدولی را برای بچه‌ها ترسیم کردیم که خیلیها ما را به خاطر آن مسخره کردند اما الان سوم این جدولیم. لیگ را تمام شده می‌دانستیم و یک لیگ جدید را شروع کردیم. بچه‌ها جدی گرفتند. ۸بازی را نباختیم. در این بازی هم می‌خواستند بازنده نباشند و تمرکزشان کاملا روی این بازی بود.

سرمربی پیکان تصریح کرد: یک تلاش همگانی داشتیم. کل مجموعه زحمت کشیدند که به بار نشست و به همه تبریک می‌گویم. همه بچه‌ها غیرت گذاشتند. از تراکتور در تبریز، استقلال در آزادی و سپاهان گردن کلفت امتیاز گرفتیم.

وی در مورد ادامه کارش با پیکان گفت: نگه داشتن پیکان در لیگ کمتر از قهرمانی نبود. من کارم را انجام دادم. یک مربی حرفه ای هستم. باید ببینم چه پیشنهادی می‌شود. گزینه اول و دوم و سومم پیکان است.

ویسی در مورد پایان لیگ و اینکه جلوی آسیایی شدن سپاهان که تیم سابق محسوب می‌شود را گرفت، عنوان کرد: به تیم‌هایی که سهمیه گرفتند تبریک می‌گویم. ‌از سقوط تیم‌های پارس جم و شاهین بوشهر ناراحتم. سپاهان واقعا حقش شاید قهرمانی هم بود. هرچند پرسپولیس فوق العاده ظاهر شد و ۱۴امتیاز اختلاف تا هفته آخر داشت و قهرمان شد. به تیم‌هایی که جانانه بازی کردند تبریک می‌گویم. امروز فوتبال پاک را دیدیم و همه تلاش کردند.

سرمربی پیکان تصریح کرد:‌ تمام داوران قابل احترام هستند. سعید واسعی، فراز امامعلی و آرش قادری را نداشتیم اما خوشبختانه جایگزین‌های آن‌ها خوب کار کردند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=156388

ثبت نظر

-