بختیاری‌زاده: اجازه ندادیم حریف نفس بکشد

  • کد خبر : 156370
  • 31 مرداد 1399 - 2:15
بختیاری‌زاده: اجازه ندادیم حریف نفس بکشد

به گزارش نیوز، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پس از جدال خانگی شاگردانش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی آخر لیگ بود و وظیفه خودم می‌دانم که از زحمات بازیکنان، مجموعه شهر خودرو و تمام عزیزانی که کنار تیم بودند، تشکر کنم. درباره بازی الان نمی‌توانم بگویم که چند موقعیت داشتیم و چقدر فرصت گلزنی داشتیم، این موضوع از دست من در رفته است و باید فیلم بازی را ببینیم که چند موقعیت گلزنی را از دست دادیم. بچه‌های ما امروز فوق‌العاده بودند و بعد از بازی بدی که در اصفهان داشتیم تلاش‌مان این بود که بازی خوبی انجام دهیم تا با برد لیگ را تمام کنیم.

وی ادامه داد: ما امروز اجازه ندادیم که تیم نساجی نفس بکشد و کل بازی یکطرفه بود. ما این هفته که بازی مهمی با نساجی داشتیم و می‌خواستیم این بازی را با برد به پایان ببریم، شرایطی برای‌مان پیش آمد و یک تصمیم انضباطی گرفتیم. به مجموعه شهر خودرو تبریک می‌گویم از این بابت که از اصالت فوتبال دفاع کرد و از تصمیمی که بابت نظم و انضباط و اجرای اصول حرفه‌ای فوتبال گرفته شد، دفاع کردند.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو افزود: ما این هفته را بدون دروازه‌بان ذخیره تمرین کردیم و دروازه‌بان جوان‌مان برای اولین بار درون دروازه ایستاد. من به شخصه بین سه امتیاز بازی و این مسئله انضباطی، اصول اخلاقی و انضباطی را انتخاب کردم و انتظار داشتم که حتی ممکن است بازی را ببازیم ولی چیزی که خیلی مهم است و می‌تواند به صورت یک فرهنگ بماند این است که مسائل انضباطی و رفتار حرفه‌ای بازیکنان ثابت است. منِ سرمربی، مربی و بازیکنان به صورت ثابت باید رفتار انضباطی در مجموعه باشگاه را رعایت کنیم. مسائل فنی متغیر است، ولی اگر می‌خواهیم کیفیت فنی‌مان پیشرفت کند باید به اصول انضباطی و اخلاقی همیشه پایبند باشیم.

بختیاری‌زاده درباره شرایط تیمش در مسابقات آسیایی گفت: ما تلاش زیادی داشتیم تا بتوانیم پیروز باشیم، به خصوص بازی‌هایی که میزبان بودیم. ما در بازی با تراکتور، استقلال و نساجی هم شایسته پیروزی بودیم و حتی می‌توانستیم در آبادان هم به پیروزی برسیم. ما در بخش گلزنی ایراد داریم و در بخش‌های دیگر هم تیم نیاز به تقویت دارد. من برنامه‌ام را برای ادامه کار را به باشگاه داده‌ام. تیم حتماً باید تقویت شود و قبل از تقویت شدن تمام تلاش باشگاه باید این باشد تا تیم اسکلت و بازیکنان اصلی خودش را حفظ کند.

وی در پاسخ به این سؤال که رحمتی را در بازی‌هایی آسیایی در اختیار خواهند داشت یا خیر، خاطرنشان کرد: نه، ما این بازیکن را دیگر در اختیار نداریم. بازیکن جوان را می‌توان بخشید، اشتباهات بازیکن جوان به خاطر ندانستن است، ولی اینکه بازیکن بزرگ و تأثیرگذار تیم بارها و بارها اشتباهش را تکرار کند، بخشیدنی نیست. در فوتبال حرفه‌ای بازیکنان خیلی بزرگتر از رحمتی به خاطر نداشتن رفتار و اصول حرفه‌ای از تیم دور شدند. این یک تصمیم عادی حرفه‌ای است، او به هر دلیلی امروز کنار ما نبود ولی یک دروازه‌بان جوان ۱۷-۱۸ ساله خراسانی درون دروازه شهر خودرو فرصت داشت بازی کند و از فرصت بازی کردنش هم استفاده کرد. تیم از هر بازیکنی مهم‌تر است به خصوص بازیکنان بزرگتر که باید فدارکارتر و باگذشت‌تر باشند. باور کنید که مسائلی که در این یکی دو ماهی که در شهر خودرو اتفاق افتاد فقط مشکل انضباطی در اصفهان نبود و این موضوع چندین بار تکرار شد که من مجبور شدم یک هفته بدون دروازه‌بان ذخیره کار کنم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در پاسخ به این سوال که جانشینی برای رحمتی انتخاب کرده است؟ گفت: بله حتما تیم باید تقویت شود، من لیست بازیکنانی که نیاز داریم را داده‌ام و دو دروازه‌بان خیلی خوب حتما باید اضافه شوند. ما در ۳-۴ روز آینده این کار را انجام خواهیم داد و خودمان را برای آسیا آماده می‌کنیم. تمام تلاش ما این است که بازیکنان تاثیرگذار تیم حفظ شوند.

بختیاری‌زاده در خصوص اینکه هواداران مشهدی از نتایج شهر خودرو در زمان سرمربیگری او رضایت ندارند و اینکه شرایط همکاری‌اش برای فصل بعد چگونه خواهد بود، تصریح کرد: در این خصوص باید مدیران باشگاه صحبت کنند، هواداران جزء اصلی باشگاه هستند، بازیکنان و مربیان می‌آیند و می‌روند. تماشاگران همیشه حق دارند که تیم‌شان را همیشه پیروز ببینند. من به عنوان سرمربی موقعی که به شهر خودرو آمدم می‌توانم بگویم که هیچ زمانی نداشتیم و فقط کار مربیان قبل را ادامه دادیم. در ۲-۳ بازی مستحق پیروزی بودیم ولی در بازی مقابل سپاهان هیچ شانسی برای پیروزی نداشتیم. تمام تلاش‌مان را برای کسب پیروزی انجام ‌دادیم و در بازی امروز هم نمی‌دانم چند موقعیت گلزنی از دست دادیم. ما گلزن تمام‌عیار نداریم و در این چند بازی این موضوع مشخص بود، فقط امیدوارم برای فصل آینده چنین بازیکنی را به تیم اضافه کنیم. من همیشه انتقاد طرفداران را به جان می‌خرم و به آنها حق می‌دهم، هواداران این را بدانند که من تمام تلاشم را می‌کنم تا فصل بعد تیم پرقدرتی داشته باشیم و همه تیم‌ها را در مشهد تحت فشار بگذاریم و به پیروزی برسیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=156370

ثبت نظر

-