رسول‌پناه: هم ما و هم استقلالی‌ها برای تعویق دربی نامه زده‌ایم

  • کد خبر : 156364
  • 31 مرداد 1399 - 2:01
رسول‌پناه: هم ما و هم استقلالی‌ها برای تعویق دربی نامه زده‌ایم

به گزارش نیوز، مهدی رسول‌پناه پس از برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: پرسپولیس لیگ برتر را با پیروزی ۳ بر تمام کرد و این پیروزی را به بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم. بیشتر فکر ما به بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال معطوف شده است. البته استقلالی‌ها نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال و از این سازمان درخواست کردند این مسابقه تا بعد از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا به تعویق بیفتد.

وی در ادامه افزود: نظر ما هم این است که بهتر است این دیدار بعد از لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود، چون ما فصل نقل‌وانتقالات را در پیش داریم و آماده‌سازی تیم برای ما مهم است. تمام فکر و ذکر ما و سرمربی پرسپولیس معطوف به لیگ قهرمانان آسیاست. با این حال اگر بازی با استقلال در موعد مقرر برگزار شود، آماده مسابقه هستیم. نمایش پرسپولیس برابر سایپا خیلی خوب بود و بازی سراسر هجومی ارائه کرد. امیدوارم تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز همین‌گونه باشد و دل هواداران را شاد کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد نگرانی هواداران بابت آینده شاگردان یحیی گل‌محمدی تصریح کرد: تمام دغدغه‌های هواداران را می‌دانیم و ما هم همین دغدغه‌ها را داریم. اگر دوستان و هواداران اجازه دهند، آن را برطرف می‌کنیم و اسکلت تیم را نگه خواهیم داشت. همه بازیکنان برای ما ارزشمند هستند و تلاش ما بر حفظ اسکلت تیم است. این بازیکنان را حفظ می‌کنیم و اگر سرمربی بازیکن دیگری را هم مدنظر داشته باشد، او را برای تقویت تیم در لیگ قهرمانان آسیا جذب خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=156364

ثبت نظر

-