کونته: یاد گرفته‌ام در لحظه زندگی کنم

  • کد خبر : 156346
  • 31 مرداد 1399 - 1:33
کونته: یاد گرفته‌ام در لحظه زندگی کنم

به گزارش نیوز، آنتونیو کونته سرمربی اینتر پیش از فینال لیگ اروپا مقابل سویا از لزوم قهرمانی نراتزوری گفت، چرا که اعتقاد دارد نام قهرمان در یاد می‌ماند.

کونته در کنفرانس خبری اظهار داشت: «وقتی بازیکن بودم در فینال‌های زیادی حضور پیدا کردم. در تعدادی از آنها پیروز شدم و در تعداد زیادی از آنها هم بازنده بودم. مردم اما تنها قهرمانی شما را به یاد می‌سپارند. من در دوران بازی‌ام یک بار فاتح لیگ قهرمانان شده‌ام، اما در سه فینال دیگر از این رقابت‌ها هم حضور داشتم که در آنها باختیم. با این حال تاریخ تنها همان یک قهرمانی مرا به یاد می‌سپارد. پس در بازی فردا شب ما باید با اشتیاق و آگاهی از اینکه سفری مهم برای رسیدن به این جایگاه را پیموده‌ایم به میدان برویم و همین موضوع باید انگیزه کافی به ما بدهد. باید افتخار کنیم که بعد از ۱۰ سال دوباره توانسته‌ایم اینتر را به فینال یک تورنمنت اروپایی برسانیم. تاریخ اما توسط آنهایی نوشته می‌شود که پیروز می‌شوند. ما فقط نام برنده‌ها را به یاد می‌سپاریم.»

کونته در ادامه اظهار داشت: «من در بدو ورودم به اینتر گفتم که باید احساس کنم که حداقل یک درصد شانس کسب جام داریم. این درصد روز به روز بیشتر شد، چون تیم من همیشه انگیزه‌ فراوانی برای کار کردن نشان می‌داد. در پایان ما توانستیم در تمام تورنمنت‌هایی که در آنها حضور داشتیم، رقابت کنیم. بازیکنان من همیشه ایمان داشتند که می‌توانند عملکرد خوبی ارائه کنند و با این خودباوری، شهامت آنها هم بیشتر شد. باید با این هدف به زمین بازی برویم که ثابت کنیم لیاقت قهرمانی را داریم.»

سرمربی اینتر در پایان بیان کرد: «در طول این سال‌ها، من آموخته‌ام که در لحظه زندگی کنم. الان هم تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم حضور در این نشست خبری در کنار دو قهرمان مانند گودین و هاندانوویچ است. فردا شب باید خودمان را نشان دهیم. باید در حد فینال بازی کنیم. این چیزی است که من در حرفه‌ام آموخته‌ام.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=156346

ثبت نظر

-