زمان قرعه کشی محصولات سایپا مشخص شد

  • کد خبر : 155274
  • 30 مرداد 1399 - 5:24

 

زمان قرعه کشی محصولات سایپا مشخص شد

به گزارش نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان:دور جدید طرح پیش فروش ۲ محصول کوییک اس و ساینا اس از سوی شرکت سایپا در تاریخ ۲۵ مردادماه انجام شد و حالا قرار است در روز شنبه (یکم شهریور ماه) مراسم قرعه کشی برای معرفی منتخبان مجاز به ثبت نام نهایی این خودرو‌ها انجام شود.

در این طرح پیش فروش، خودرو کوییک اس با پیش پرداخت ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد شهریور و مهر ۱۴۰۰ و خودروی ساینا اس با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۰ عرضه شده بود.

در این طرح محدودیت‌های قبلی نظیر محدودیت کد ملی، داشتن گواهینامه رانندگی، عدم امکان صلح و فروش وکالتی، عدم ثبت‌نام و صدور فاکتور از سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال و همخوانی شماره حساب، شماره شبا و شماره کارت بانکی درنظر گرفته شده است.

منتخبان خرید خودرو در طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا و ایران‌خودرو امکان شرکت در این طرح را ندارند.

همچنین متقاضیانی که در خرداد و تیرماه سال جاری جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و منتخب نشده‌اند، نیاز به دریافت کد کاربری و کلمه عبور ندارند.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=155274

ثبت نظر

-