شجاع و سیدجلال باید به رادوشویچ کمک کنند

  • کد خبر : 155261
  • 30 مرداد 1399 - 4:37
شجاع و سیدجلال باید به رادوشویچ کمک کنند

به گزارش نیوز، مرتضی فنونی زاده یک زمانی مدافع میانی پرسپولیس و زوج محمد پنجعلی در آخرین نقطه چینش تاکتیکی پرسپولیس بود و حالا اعتقاد دارد باید مدافعان میانی این تیم به بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات سرخپوشان کمک کنند تا از شرایط غیرعادی که برایش رقم خورده، خارج شود.
فنونی‌زاده در این مورد به ما گفت: «من احساس می‌کنم رادوشویچ اسیر جو سنگینی از فشار‌های روانی شده وگرنه دلیلی ندارد حالا که نفر اول لیست است، تا این حد استرس داشته باشد. استرس متعلق به زمانی است که شما تجربه کافی نداشته باشید یا بدن‌تان آماده نباشد یا تیم‌تان در شرایط نتیجه گیری قرار نگیرد. الان که پرسپولیس قهرمان شده، چرا یک دروازه‌بان باید استرس داشته باشد؟»
او اضافه کرد: «من فکر می‌کنم کادر فنی باید بیش از این‌ها برای روحیه و انگیزه دادن به رادو وقت بگذارد. از سوی دیگر، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده و حتی همین محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکنانی هستند که می‌توانند به رادوشویچ انگیزه بدهند. اگر این دروازه‌بان کروات یک جایی اشتباه کرد، باید بزرگ‌تر‌های تیم وارد عمل شوند و مدافعان نگذارند دروازه باز شود. من قبول دارم بازیکنان در لیگ بی‌انگیزه شده‌اند و البته بخشی از این بی‌انگیزگی، کاملاً طبیعی است زیرا پرسپولیس قهرمان لیگ شده و نیاز نیست تمام توانش را در بازی‌ها بگذارد، اما دیدیم که در سیرجان آن‌ها یک نیمه، توفان به پا کردند و سه گل زدند. فقط کافی بود چند دقیقه دیگر هم از دروازه محافظت می‌کردند تا گلی نخوریم. اینجا، دقیقاً همان بحثی است که می‌گویم؛ یعنی بچه‌های دیگر باید به رادو کمک می‌کردند.»
فنونی زاده در نهایت گفت: «در حال حاضر و با این شرایط، پرسپولیس کار سختی در ادامه رقابت‌هایش خواهد داشت. من برای تیم محبوبم در دربی پایتخت که بسیار حساس و تک‌حذفی برگزار می‌شود، آرزوی موفقیت دارم و فکر می‌کنم پرسپولیس توانایی کسب برد مقابل استقلال در این بازی را دارد، اما برای رسیدن به چنین بردی، تمرکز، انگیزه و از همه مهمتر اتحاد و همدلی می‌خواهد. اگر هافبکی اشتباه کرد، مدافع پشت‌سرش باید او را پوشش بدهد. در نیمه نخست بازی با گل‌گهر، ما چنین روحیه‌ای را ندیدیم ولی من مطمئنم یحیی گل‌محمدی با آرامش و شخصیتی که دارد، دوباره تیم همدلی را می‌سازد و نگرانی‌ها از این دست را از بین می‌برد. پرسپولیس قبراق باشد، استقلال و یا هر حریف دیگری را شکست می‌دهد. این تیم هیچ کم و کسری در لیست بازیکنانش ندارد فقط کافیست انگیزه‌ها برگردد و پرسپولیس به تیمی تبدیل شود که همه هواداران انتظار دارند.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=155261

ثبت نظر

-