برانکو آدم خوبی است و صداقت ببیند رضایت می‌دهد

  • کد خبر : 155248
  • 30 مرداد 1399 - 3:40
برانکو آدم خوبی است و صداقت ببیند رضایت می‌دهد

به گزارش نیوز، محمود خوردبین سرپرست با تجربه و پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم توانایی‌هایش بیشتر از کسب یک جام در فصل است. با او برای دقایقی گپ زدیم که در ادامه می‌خوانید.

از شرایط فوتبال فاصله گرفته‌اید؟
خیلی هم دور نیستم و اخبار را دنبال می‌کنم. قهرمانی پرسپولیس به همه ما چسبید و به همین خاطر نیازی به صحبت یا توصیه هم نبود. باید از این بازیکنان تمجید کرد که توانستند با وجود همه سختی‌ها، یک بار دیگر هواداران را سربلند کنند. آن‌ها همگی ستاره‌های فوتبال ایران هستند.

پرسپولیس در جام حذفی با استقلال مواجه شده. این نیمه نهایی را چطور می‌بینید؟
استقلال و پرسپولیس حتی اگر یک بازی دوستانه هم انجام بدهند باز هم از اهمیت زیادی برخوردار است و همه ما دلیل این حساسیت‌ها را می‌دانیم. هم هواداران نسبت به تیم‌شان تعصب دارند هم بازیکنان. در این دربی یک تیم حذف می‌شود و یک تیم به فینال صعود می‌کند و به همین خاطر هم بازی حساس است.

اما برخی می‌گویند پرسپولیسی‌ها به خاطر آنکه قهرمان لیگ شده‌اند، انگیزه زیادی ندارند. شما این موضوع را می‌پذیرید؟
نه، به هیچ عنوان. به عقیده من پرسپولیسی‌ها اتفاقاً انگیزه‌های بیشتری دارند، چون یک جام گرفتند و اگر قهرمان جام حذفی شوند، دو جام به آن‌ها تعلق می‌گیرد، چون یک قهرمانی متعلق به جام حذفی است و دیگری متعلق به سوپرجام، درست مثل اتفاقی که فصل قبل رخ داد؛ به همین خاطر پرسپولیسی‌ها باید انگیزه کافی داشته باشند. رقیب‌شان هم تیم کوچکی نیست. استقلال در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته و می‌تواند کار پرسپولیس را سخت کند، اما من به انگیزه و روحیه بچه‌ها ایمان دارم و می‌دانم می‌توانند کار‌های بزرگ انجام دهند.

هواداران نگران جدایی برخی بازیکنان هستند. فکر می‌کنید اسکلت تیم حفظ شود؟
البته من داخل تیم نیستم و نمی‌دانم جو پرسپولیس چطور است ولی فکر می‌کنم این مهمترین مأموریت مدیران باشگاه است که بتوانند بازیکنان را راضی به ادامه همکاری کنند. آن‌ها باید شرایطی بسازند که بازیکنان پرسپولیس با خیال راحت در فصل آینده هم بمانند و به کارشان ادامه دهند.

در مورد تقویت تیم چطور فکر می‌کنید؟
شنیده‌ام گل‌محمدی به مدیران باشگاه لیستی داده و گفته هفت بازیکن می‌خواهد. باشگاه این بازیکنان را بگیرد، تقویت می‌شود. در همه پست‌ها این تیم باید تقویت شود، چون پرسپولیس در لیگ قهرمانان باید به فکر موفقیت باشد. آنجا کارشان سخت است.

فکر می‌کنید پرسپولیسی‌ها در همین فصل هم بتوانند از گروه‌شان صعود کنند؟
چرا که نه؟ بچه‌ها با تمام توان‌شان به میدان بروند و ان‌شا‌ءا… نتایج لازم را بگیرند. به هر حال پرسپولیس در این مدت یکی از تیم‌های خیلی خوب بود که توانست امتیازات زیادی جمع کند و قهرمان ایران شود آن هم ۴ هفته قبل از پایان فصل. چنین مسائلی دور از انتظار و دسترس تیم نیست.

شما نگران پرونده برانکو ایوانکویچ نیستید؟
برانکو آدم خیلی صبوری بوده که تا به حال هم حرف خاصی نزده و فقط مطالباتش را می‌خواهد. باشگاه باید این پول‌ها را پرداخت می‌کرد، چون برانکو توانست افتخارت فراوانی را برای پرسپولیس به دست بیاورد. من هم گفتم حاضرم هر کاری که لازم باشد برای دریافت رضایت از برانکو انجام بدهم، اما این‌ها مانع نمی‌شود که بگوییم برانکو باید طلبش را ببخشد و هیچ کاری نکند. امیدوارم باشگاه خیلی زود با این مربی به توافق برسد. برانکو هم آدمی است که وقتی صداقت ببیند، رضایت می‌دهد. من امیدوارم این اتفاق بیفتد و بدون هیچ مشکلی، کار تمام شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=155248

ثبت نظر

-