قاآنی در مسیری که حاج قاسم سلیمانی ترسیم کرده ادامه می دهد

  • کد خبر : 154725
  • 29 مرداد 1399 - 16:48
قاآنی در مسیری که حاج قاسم سلیمانی ترسیم کرده ادامه می دهد
به گزارش نیوز،

 وبگاه لبنانی «العهد» به مناسبت سالگرد پیروزی حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ به سراغ حجت الاسلام «اسماعیل سعادت» مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران رفته و گفت‌وگویی با وی انجام داده است.

اخبار سیاسی– سعادت در این مصاحبه اعلام کرد: در ژوئیه ۲۰۰۶ شهید حاج  قاسم سلیمانی  فرمانده نیروی قدس بود و یکی از مأموریت‌های مهم نیروی قدس حمایت از مقاومت اسلامی و آماده کردن آن برای مقابله با دشمن است. طبیعتا زمانی که هسته مقاومت یعنی حزب‌الله مورد حمله قرار بگیرد این وظیفه نیروی قدس است که حمایت کند و شهید سلیمانی به همین خاطر در میدان حاضر شد.

وی افزود، حاج قاسم «سرباز ولایت» بود و در آن زمان امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی توصیه‌هایی مبنی بر حمایت فوری نیروی قدس از حزب‌الله داشتند و شهید سلیمانی به امر رهبری به لبنان رفت. حضور حاج قاسم در میدان جنگ باعث آرامش بود و روحیه مبارزان را بالا می‌برد.  

العهد در ادامه از مشاور فرمانده نیروی قدس پرسید آیا شهادت حاج قاسم بر روند حمایت ایران از مقاومت لبنان تأثیر خواهد گذاشت؟ سعادت پاسخ داد، حمایت از مقاومت اسلامی منوط به اشخاص نیست و طبق گفته امام خمینی (ره) «مردم راه خود را حتی در نبود من پیدا می‌کنند و به مسیر، اسلام و مقاومت خود ادامه خواهند داد».

وی ادامه داد، رحلت امام خمینی مصیبت بزرگی بود و دشمنان می‌گفتند با رحلت ایشان انقلاب نیز تمام خواهد شد اما دیده شد که اتفاقی نیفتاد و تمام معادلات به نفع انقلاب و نظام پیش رفت.

حجت‌الاسلام سعادت در پایان گفت: درست است که شهادت حاج قاسم سلیمانی یک فاجعه بود اما این فاجعه بر جبهه مقاومت تأثیر نخواهد گذاشت زیرا در رأس این مقاومت رهبری مانند امام سید علی خامنه‌ای قرار داد. همه ما از جمله حاج اسماعیل قاآنی سربازان مقاومت و ولایت هستیم؛ قاآنی نیز در این مکتب پرورش یافته و امروز با قدرت پرچم را در دست گرفته و به مسیری که شهید سلیمانی آن را ترسیم کرده، ادامه خواهد داد و ان‌شاءالله این قدرت در میدان باقی خواهد ماند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=154725

ثبت نظر

-