خانه‌تکانی شیاطین‌سرخ با دستور اوله

  • کد خبر : 154171
  • 29 مرداد 1399 - 8:59
خانه‌تکانی شیاطین‌سرخ با دستور اوله

تحول شیاطین سرخ با دستور اولهبه گزارش نیوز، شکست مقابل سویا پایان خوشی برای تیمی که می‌خواست قهرمان لیگ اروپا شود رقم نزد. منچستریونایتد با سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل را به پایان برد تا برنامه‌های اوله‌گنار سولشائر به فصل آتی موکول شود. از گوشه و کنار خبر رسیده او به دنبال ایجاد تحولی عظیم در تیم است و قصد دارد چندین بازیکن را کنار بگذارد. درست مثل تاهیت چونگ که اخیراً به باشگاه وردربرمن آلمان قرض داده شد. یونایتد می‌خواهد برای فصل بعد تیمی قدرتمند را برای لیگ برتر آماده کند. آن‌ها در این فصل زیر نظر سولشائر نسبتاً فراتر از انتظار ظاهر شدند و می‌خواهند این روند را برای فصل آینده نیز ادامه دهند. فروش بازیکنان به بهبود اوضاع مالی باشگاه برای جذب بازیکنان جدید هم کمک زیادی می‌کند، چون آن‌ها این روز‌ها دستمزد‌های سنگینی برای بازیکنانی می‌پردازند که چندان فرصت بازی به دست نمی‌آورند.

جسی لینگارد
فصل موفقی را در تیم نداشت و به طبع آن اوله هم نظر مثبتی روی او نداشت. بازی نکردن و یا کم بازی کردن باعث شد جسی لینگارد تصمیم به جدایی بگیرد. این بازیکن تنها یک گل در این فصل به ثمر رساند که افت او را در مقایسه با سال‌های گذشته نشان می‌دهد. خروج بهترین تصمیم برای او و باشگاه است.

کریس اسمالینگ
این مدافع وسط بلندقامت از فصل گذشته کنار گذاشته شد و به طور قرضی به رم رفت. او، اما در رم درخشید و توانست خط دفاعی جالوروسی را جمع و جور کند. با این حال درخشش در رم هم نمی‌تواند اسمالینگ را در دل سرمربی منچستریونایتد جا کند. فروش با قیمت مناسب برای کریس در اولویت باشگاه است.

مارکوس روخو
این مدافع کناری اهل آرژانتین در فصلی که گذشت با مصدومیت‌های گاه و بیگاه مواجه شد. همین کافی بود تا اوله روی او حساب چندانی باز نکند. بعد از یک مدت هم غیبتش عادی شد و باشگاه را متقاعد کرد که بدون مارکوس روخو هم اتفاقی برای تیم نمی‌افتد. او در اولین فرصت به فروش خواهد رسید.

آندریاس پریرا
در این فصل خیلی به‌عنوان بازیکن ثابت بازی نکرد. پریرا شروع خوبی در یونایتد داشت، اما اضافه شدن برونو فرناندس به تیم از ژانویه باعث شد نیم‌فصل دوم شرایط بدی را تجربه کند. در حضور فرناندس دیگر اوله به پریرا توجهی نمی‌کرد و قرار هم نیست بکند. این یعنی باید به فکر تیم دیگری باشد.

فیل جونز
کم‌کم باید آماده شود تا از یونایتد کوچ کند. مدافعی که قرار بود جای ریو فردیناند را در ترکیب شیاطین سرخ پر کند اکنون جایی در ترکیب اصلی ندارد. ویکتور لیندلف و هری مگوایر گزینه‌های اصلی خط دفاعی اوله‌گنار هستند و نیمکت‌نشینی هم برای جونز دیگر خوشایند نیست. پس خروج بهترین تصمیم است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=154171

ثبت نظر

-