کشف حجاب بازیگران زن/ بازیگر سریال همگناه هم کشف حجاب کرد

  • کد خبر : 153414
  • 15 تیر 1400 - 14:05
کشف حجاب بازیگران زن/ بازیگر سریال همگناه هم کشف حجاب کرد

نیوز:در راستای کشف حجاب بازیگران زن، بازیگران و مجریان زیادی بودند که حجاب آزاد را انتخاب کرده وکشف حجاب کردند. در این میان آیتک جاوید نژاد بازیگر سریال همگناه  با انتشار ویدئویی در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام از پیوستنش به یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان خبر داد.

 

پست اینستاگرامی آیتک جاویدنژاد

پست اینستاگرامی آیتک جاویدنژاد

پست اینستاگرامی آیتک جاویدنژاد

آیتک جاوید نژاد در نمایی از تیزر شبکه ماهواره ای

جاویدنژاد این ویدئو را همزمان با پایان پخش سریال پرطرفدار همگناه در شبکه نمایش خانگی منتشر کرد. این ویدئو که در واقع تیزری برای معرفی او است نشان می دهد که این بازیگر کشف حجاب کرده و به یک شبکه ماهواره ای پیوسته است.

کشف حجاب بازیگران زن/سریال هم گناه

جاویدنژاد در سریال همگناه نقش الناز، دوست شخصیت نیکی با بازی روشنک گرامی را برعهده داشت. او به همان شبکه ماهواره ای پیوسته که صدف طاهریان در آن برنامه اجرا می کند، دیگر بازیگری که پس از اندک فعالیتی در زمینه ی بازیگری در ایران، به کشور ترکیه مهاجرت کرد و با کشف حجاب و انجام مدلینگ و فعالیت در شبکه های ماهواره ای به شهرت زیادی دست یافت.

آیتک جاوید نژاد بازیگر سریال همگناه

 

آیتک جاوید نژاد بازیگر سریال همگناه

 

آیتک جاوید نژاد بازیگر سریال همگناه

آیتک جاویدنژاد دارای مدرک کارشناسی ارش طراحی پارچه و لباس است. او بازیگری را در سال ۹۴ با فیلم سینمایی یک دزدی عاشقانه به کارگردانی امیرشهاب رضویان آغاز کرد. فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان، محصول ایران و ترکیه دیگر تجربه ی سینمایی جاویدنژاد است. او جز این دو فیلم و سریال همگناه در اثر شاخص دیگری حضور نداشته است

کشف حجاب بازیگران زن/الهه فرشچی

کشف حجاب بازیگران زن/ الهه فرشچی

چند روز قبل نیز الهه فرشچی بازیگر سریال های الهه فرشچی و همه چیز آنجا است عکس های بی حجاب و مدلینگ خود را در اینستاگرامش منتشر کرد.

فرشچی متولد سال ۶۸ در کاشان و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری است. او که مدتی است در دبی زندگی می کند عکس هایی از خود منتشر کرده که از مهاجرت و مدل شدن او حکایت دارند.

کشف حجاب بازیگران زن/ ساناز طاری

دو هفته قبل هم خبر مهاجرت و کشف حجاب ساناز طاری دیگر بازیگر جوان و تازه کار کشورمان منتشر شد.

طاری که متولد سال ۷۳ است و سابقه ی بازی در سریال های شمعدونی و پدر و فیلم سینمایی گشت ارشاد را داشت با انتشار عکس بی حجابی از خود در اینستاگرامش، از خداحافظی اش با دنیای بازیگری و مهاجرت خود از ایران خبر داد.

کشف حجاب ساناز طاری

انتشار این خبر و تصویر بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت و چند ساعت بعد عکس جنجالی طاری از صفحه ی اینستاگرامش پاک شد. طاری پس از آن با انتشار یک استوری به جنجال پیش آمده واکنش نشان داد و از بی توجهی مردم و اهالی دنیای هنر به خودش و مرده پرستی مردم ایران گلایه کرد.

جنجال های عکس خانم بازیگر اما ادامه داشت تا آنکه طاری پست دیگری در اینستاگرام خود منتشر کرد و بابت انتشار عکس بی حجاب خود از هوادارانش عذرخواهی کرد.

او در این پست هم مجدداً تاکید کرد که قصد کناره گیری از دنیای بازیگری را دارد و می خواهد اهداف اصلی زندگی اش را در جای دیگری غیر از دنیای بازیگری دنبال کند.

بیشتر بخوانید:

مناظره بی‌سابقه تلویزیونی درباره «حجاب اجباری»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=153414

ثبت نظر

-