زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی از زبان داماد ترامپ

  • کد خبر : 152578
  • 27 مرداد 1399 - 23:55
زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی از زبان داماد ترامپ
به گزارش نیوز،

جرارد کوشنر، مشاور کاخ سفید و داماد ترامپ طی نشستی خبری مدعی شد که اسرائیل توافق کرده تا بدون رضایت آمریکا تن به الحاق کرانه باختری ندهد.

اخبار بین الملل– کوشنر این را هم گفت که واشنگتن فعلا  قصد دارد تا برای مدتی برنامه الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی را به تاخیر بیندازد.

کوشنر در خصوص روابطه آمریکا و رژیم صهیونیستی افزود: «اعتماد دو جانبه زیادی در رابطه ما با اسرائیل حکمفرماست. دونالد ترامپ متعهد است که برنامه الحاق را به پیش ببرد و اسرائیل هم با ما توافق کرده تا بدون رضایت واشنگتن، اقدامی انجام ندهد».

او با بیان این که فعلا آمریکا بر اجرای توافقنامه جدید بین امارات و اسرائیل تمرکز دارد، مدعی شد که برنامه الحاق کرانه باختری فعلا عملیاتی نخواهد شد.

داماد و مشاور یهودی ترامپ تاکید کرد که آمریکا مایل است تا رژیم صهیونیستی بر ایجاد روابط جدید و اتحاد‌های جدید متمرکز شود.

بر اساس برنامه به اصطلاح صلح ترامپ موسوم به معامله قرن، بخش عمده‌ای از کرانه باختری به اراضی اشغالی ملحق خواهد شد. همچنین قدس اشغالی به عنوان پایتخت رسمی رژیم صهیونیستی شناخته شده است. در پی مخالفت گسترده جهان اسلام و حتی همپیمانان اسرائیل در اروپا، آمریکا فعلا از اجرای طرح الحاق صرف نظر کرده و قصد دارد تا آن را در موقعیت بهتری عملیاتی کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=152578

ثبت نظر

-