جزئیات سفر رئیس موساد به امارات

  • کد خبر : 152555
  • 27 مرداد 1399 - 23:32
جزئیات سفر رئیس موساد به امارات
به گزارش نیوز،

یوسی کوهن، رئیس موساد در امتداد رایزنی‌های تل‌آویو و ابوظبی برای پیشبرد تفاهم عادی‌سازی روابط، روز دوشنبه وارد ابوظبی شد.

اخبار بین الملل– بر اساس گفته رسانه‌های صهیونیستی، یوسی کوهن نقش برجسته‌ای در مذاکرات منجر به توافق بین رژیم صهیونیستی و امارات داشته و اکنون هم در تلاش است تا مناسبات سیاسی و دیپلماتیک بین دو طرف را شکل دهد.

همچنین حضور یک هیئت بزرگتر صهیونیستی در ابوظبی طی هفته جاری پیش‌بینی می‌شود.

روز پنجشنبه گذشته، کاخ سفید از عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و امارات خبر داد و گفت که تفاهم‌نامه بین دو طرف به زودی در کاخ سفید به امضاء خواهد رسید. ترامپ امید دارد تا بواسطه این عادی‌سازی موفقیت نسبی در انتخابات ریاست‌جمهوری جاری در ماه نوامبر کسب کند. 

روابط تجاری، امنیتی، اقتصادی و سیاسی از جمله موارد مهمی است که صهیونیست‌ها امید به توسعه آن در چارچوب تفاهم با امارات دارند. سران آمریکا و رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرده‌اند که گام این رژیم در عادی‌سازی روابط منجر شود تا سایر کشورهای عربی و مسلمان نیز اقدام به عادی سازی روابط کنند. 

گروه‌های مقاومت خاطرنشان کردند که اقدام امارات خیانت آشکار به آرمان‌های فلسطین بوده و این که ابوظبی خنجری زهرآگین را به پیکر مقاومت فرو کرده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=152555

ثبت نظر

-