جوان شیطان صفت زن همسایه را در پارکینگ خفت کرد / پس از به هوش آمدن به پلیس زنگ زدم + عکس / لندن

  • کد خبر : 151798
  • 27 مرداد 1399 - 10:22
جوان شیطان صفت زن همسایه را در پارکینگ خفت کرد / پس از به هوش آمدن به پلیس زنگ زدم + عکس / لندن

به گزارش نیوز،جوان ۲۱ ساله جامائیکایی که زن همسایه را از مقابل خانه اش دزدیده و به وی تجاوز کرده بود روز گذشته در دادگاه لندن به حبس ابد محکوم شد.

متهم مورفی ۲۱ ساله اهل جامائیکا و مقیم لندن است. او بارها در سنین مختلف به جرم تجاوز و آدم ربایی دستگیر و پس از دوران محکومیتش آزاد شده و دوباره دست به تجاوز زده است.

تجاوز به یک زن از سوی جوانی ۲۱ ساله

گزارش های پلیس اسکاتلندیارد نشان میدهد که متهم در آخرین پرونده تجاوز و قتل زنی ۴۹ ساله را از مقابل خانه اش دزدیده و پس از تجاوز قصد داشته که وی را به قتل برساند اما موفق به انجام این کار نشده است.

دوربین های مداربسته خانه زن قربانی از لحظه ربوده شدن وی بدست مورفی فیلم گرفته است .در فیلم دیده می شود که مورفی به قصد ربودن زن به او نزدیک شده و در حالیکه از زن آدرس محل کار شوهرش را می پرسد ناگهان او را بغل کرده و پا به فرار می گذارد.

فیلم ربودن یک زن توسط متجاوز فراری

سخنگوی پلیس اسکاتلندیارد اعلام کرد که مورفی پس از ربودن زن او را به زیرزمین پارکینگی برده و پس از آزار و اذیت به حدی او را کتک زده که تصور کرده زن مرده و پا به فرار گذاشته است.

زن مجروح که هویتش فاش نشده اکنون با شکستگی صورت و گردن، زانوها در بیمارستان تحت نظر پزشک قرار دارد او بیان کرده که پس از به هوش آمدنش با پلیس تماس گرفته و درخواست کمک کرده است. سخنگوی پلیس بیان کرد که مورفی فردی خطرناک است و در گذشته نیز به جرم آزار جنسی بارها دستگیر شده و تنها جای امن برای وی زندان است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=151798

ثبت نظر

-