۱۰ بازیگر و هنرمند ایرانی که ناباورانه فوت کردند / از عسل بدیعی تا ماه چهره

  • کد خبر : 151661
  • 27 مرداد 1399 - 8:38
۱۰ بازیگر و هنرمند ایرانی که ناباورانه فوت کردند / از عسل بدیعی تا ماه چهره

نیوز:در این مطلب تصاویر بازیگرانی را می بینید که ناباورانه از این دنیا بار سفر بستند و ( ۱۰ بازیگر و هنرمند ایرانی )جامعه هنری و مردم ایران را بهت زده کردند. هنرمندان محبوب و توانای کشورمان که از میان آن ها می توان به ماه چهره خلیلی بازیگری که همه از خوش رفتاری و متانت و وقار از او یاد می کنند، نام برد،

زندگی ماه چهره خلیلی | بیوگرافی و زندگی شخصی ماه چهره خلیلی بازیگر سریال مرضیه
جمعه ۱۷ مرداد امسال بود که خبر مرگ ماه چهره خلیلی بازیگر خوش سیمای کشورمان پربازدیدترین خبر روز شد و همه ی کاربران با دیدن این خبر گمانه به دروغ بودن این آن می دادند ولی متاسفانه این خبر صحت داشت و ماه چهره خلیلی بعد از ۱۰ ماه درد و رنج از بیماری سرطان لوزالمعده در انگلستان در ۴۳ سالگی درگذشت.

ماه چهره خلیلی

سیروس گرجستانی بازیگر پیشکسوت و طناز کشورمان در ۱۲ تیر امسال به دلیل سکته قلب در ۷۵ سالگی در این روزهای کرونایی بار سفر بست و جامعه هنری را در غم از دست دادنش داغدار کرد. از ناگفته های زندگی شخصی این هنرمند توانا می توان به گمشده زندگی او اشاره کرد. سیروس گرجستانی در گفت و گویی تصویری که بعد از مرگ او منتشر شده بود گفت: پدرم را در نوجوانی گم کردم و تا به این لحظه هر چه به دنبال او گشتم ، نشانی از او نیافتم.

 

سیروس گرجستانی

 

گرجستانی که به علت طلاق پدر و مادر ، در کنار مادرش زندگی می کرد، یک روز برای تشکر از زحمات پدرش، در نوجوانی وقتی اولین دستمزد خود را از مشغول شدن به شغلی کسب کرده بود به دیدن پدرش رفت ولی نشانی از او نیافت.

 

پیام صابری، همسر زیبا بروفه که بود؟

 

پیام صابری، بازیگر، کارگردان و چهره پرداز سینما و تلویزیون در ۴۵ سالگی در حالی که پسرش چند ماه بیشتر از تولدش نگذشته بود به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت، پیام صابری که همسر زیبا بروفه بازیگر کشورمان بود، برای همیشه او و فرزندش را ناباورانه ترک کرد.

 

فوت بازیگران

 

عارف لرستانی که بیشتر او را در سریال های طنز مهران مدیری می شناسیم، در ۴۵ سالگی به علت ایست قلبی در بامداد ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ درگذشت . عارف لرستانی چندی پیش از مرگش با قرار دادن تصویری از پدربزرگش عبدالحسین لرستانی در اینستاگرام خود نوشت که مایل است در روستای پدری خود، سیمینه در نزدیکی سرآب نیلوفر کرمانشاه و در کنار پدربزرگش دفن شود. او نوشته بود:


” عبدالحسین لرستانی، پدربزرگم. مردی که در روستای سیمینه، سمت سرآب نیلوفر کرمانشاه دفن شده. من هیچ‌وقت او را ندیدم، او هم هیچ‌وقت مرا ندید. سال‌ها قبل، خیلی قبل‌تر از اینکه من به دنیا بیایم، مرده‌بود. با اینکه هیچ‌وقت همدیگر را ندیدیم، دلم می‌خواهد وقتی مُردم کنار او در روستای سیمینه دفن شوم، احساس می‌کنم کنارش آرام خواهم بود. خیال مردن ندارم، اما مرگ خبر نمی‌کند.”


 

عارف لرستانی

 

سید علی طباطبایی بازیگر جوان و خوش چهره کشورمان در در ۸ شهریور ۱۳۹۴ به یکباره دچار حمله قلبی شد و در ۳۱ سالگی برای همیشه در بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

 

علی طباطبایی

 

عسل بدیعی بازیگر فعال و توانای که کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم دست‌های آلوده شده بود، در ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ به علت مرگ مغزی در ۳۵ سالگی فوت کرد.طبق موافقت خانواده او و همچنین میل باطنی وی و در خواستش برای اهدای اعضایش، همهٔ اعضای داخلی از جمله کلیه، کبد، قلب و ریهٔ وی اهدا شد.

 

عسل بدیعی

 

پوپک گلدره بازیگر خوش صحبت و جوان کشورمان در شهریور ۱۳۸۴ در جاده نوشهر به نور دچار حادثه رانندگی شد و به کما رفت و در نهایت بعد از ۸ ماه در کما به سر بردن در فروردین ۱۳۸۵ در بیمارستان مهر تهران در ۳۴ سالگی از دنیا رفت.

 

پوپک گلدره

 

حسن جوهرچی که بیشتر او را در سریال در پناه تو به یاد داریم در سن ۴۸ سالگی در ۱۵ بهمن ۱۳۹۵به دلیل نارسایی شدید کبد، دچار ایست قلبی شد و به دیار باقی شتافت و پیکر این هنرمند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا آرام گرفت.

 

حسن جوهرچی

علی ابوالحسنی که با جنگ ۷۷ در تلویزیون فعالیت خود را آغاز کرده بود، در سن ۴۷ سالگی در اسفند ۱۳۹۸ به دلیل عارضه قلبی درگذشت.

 

علی ابوالحسنی

 

بهنام صفوی خواننده محبوب کشورمان به علت تومور مغزی در ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ در سن ۳۵ ساگی بعد از ۶ سال تحمل بیماری تسلیم مرگ شد.

او موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد وسپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبوم رسمی اش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد. برگزاری کنسرت‌های متعدد داخلی و خارجی از فعالیت‌های بهنام صفوی بود.

وی در سال ۱۳۸۵ قطعه «تمنا» را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرار گرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش «عشق من باش» شد.بهنام صفوی یکی از ستارگان جوان موسیقی پاپ ایران به شمار میرفت و طرفداران زیادی داشت . به بهنام صفوی سلطان آرامش و پسر مؤدب موسیقی ایران می‌گفتند.

 

فوت بازیگران

 

مرتضی پاشایی در ۲۳ آبان ۱۳۹۳ در ۳۰ سالگی به علت سرطان معده درگذشت.در آذر سال ۹۲ پزشکان تشخیص دادند مرتضی پاشایی بیماری سرطان دارد. او عصر جمعه ۱۶ آبان ۹۳ به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد. علت انتقال این خواننده به بخش مراقبت‌های ویژه تب شدید عنوان شد.

 

فوت بازیگران

 

به‌دلیل شرایط خاص مرتضی پاشایی، پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کردند، با این حال، عصر یکشنبه ۱۸ آبان تعدادی از هنرمندان برای ملاقات با او و افزایش روحیهٔ مرتضی پاشایی در بیمارستان بهمن حاضر شدند و لحظاتی کوتاه در کنارش بودند.

 

>>>خبر مرتبط:

لاله اسکندری کرونا گرفت/ خطر برای بازیگران سریال “جشن سربرون”

شهره قمر در خواست اعدام بازیگران سریال شهرزاد را داد + عکس

داستان سریال خاطره انگیز «خانه سبز» و دستمزد بازیگرانش + عکس

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=151661

ثبت نظر

-