همکاری فدراسیون دوچرخه‌سواری و شهرداری منطقه ۱۷ کلید خورد

  • کد خبر : 151299
  • 27 مرداد 1399 - 0:31
همکاری فدراسیون دوچرخه‌سواری و شهرداری منطقه ۱۷ کلید خورد

به گزارش نیوز، محمود کلهری، شهردار منطقه ۱۷ دیروز همراه جمعی از مدیران شهری در پاسخ به دعوت خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری به این فدراسیون رفت تا اولین تفاهم‌نامه همکاری میان فدراسیون و مدیریت شهری منعقد شود.

او در این دیدار با اهمیت ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری می‌گوید: «فرهنگ دوچرخه‌سواری نیاز به اقدام عملیاتی و ترویج اصولی دارد که این امر با تکیه بر تعامل، اجرای طرح‌های نوآورانه ترویجی و ایجاد زیرساخت‌های لازم قابل تحقق است. امیدواریم هرچه سریع‌تر اقدام عملیاتی در جهت اجرای بند‌های تفاهم‌نامه آغاز شده و اقدامات مختلفی از سوی طرفین برای گسترش استفاده از دوچرخه به عنوان مد حمل و نقلی پاک طراحی و اجرا شود تا علاوه بر نهادیه شدن این فرهنگ، زیرساخت‌های لازم در شهر نیز برای بهره‌مندی صد درصدی شهروندان تأمین و ایجاد شود.

همکاری فدراسیون دوچرخه‌سواری و شهرداری منطقه ۱۷ کلید خورد

خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از این دیدار خوشحال است: «خیلی خوشحالم که شرایط برای عقد این توافقنامه همکاری فراهم شد. قابل تقدیر است که شما (کلهری) در کسوت شهردار منطقه تمامی فعالیت‌های خود در سطح محدوده را با دوچرخه انجام می‌دهید و الگوی مناسبی برای سایر اقشار و شهروندان عزیز خصوصاً جوانان خواهید بود.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=151299

ثبت نظر

-