شوهر فداکار زنش را از دهان کوسه بیرون کشید + عکس / استرالیا

  • کد خبر : 151154
  • 26 مرداد 1399 - 21:59
شوهر فداکار زنش را از دهان کوسه بیرون کشید + عکس / استرالیا

به گزارش نیوز، مارک رپلی که همراه همسرش در آبهای ساحلی نیوساوت ولز استرالیا درحال موج سواری بود ناگهان دید که یک کوسه سفید به همسرش حمله ور شده و بخشی از ران وی را میان آرواره هایش گرفته است.

در همین زمان مرد فداکار و شجاع دست به کار شده و با مشت به جان کوسه می افتد. گزارش های موجود نشان میدهد که کوسه سفید که از مشت های پی در پی این مرد شوکه شده همسر وی را رها می کند.

مارک نیز همسرش را روی تخته شنا قرار داده و با خود به ساحل می کشاند. در پی این حادثه شاهدان ماجرا بلافاصله با اورژانس و گارد ساحلی تماس گرفته و درخواست کمک می کنند که زن زخمی فورا به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

پس از حادثه گارد ساحلی با استفاده از پهپاد و جت اسکی منطقه را جستجو کرده تا از فرار کوسه سفید مطمئن شوند.سخنگوی گارد ساحلی نیوساوت ولز نیز تاکید کرد که حدود ۴۰۰ امدادگر ساحلی و غریق نجات به همراه چندین پهپاد در منطقه ساحلی مشغول به کار هستند تا بر فعالیت کوسه ها نظارت داشته باشند اما با این وجود وقوع چنین اتفاقاتی غیر قابل اجتناب است. این زن بسیار خوش شانس بوده که همسری فدارکار و شجاع هنگام حمله کوسه کنارش قرار داشته تا او را از مرگ حتمی نجات دهد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=151154

ثبت نظر

-