عکس جنازه جوان تهرانی با کفش های کتانی / در بعثت چه حادثه ای رخ داد؟

  • کد خبر : 150968
  • 26 مرداد 1399 - 18:19
عکس جنازه جوان تهرانی با کفش های کتانی / در بعثت چه حادثه ای رخ داد؟

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت از ورود یکدستگاه موتورسیکلت با سرعت در خط ویژه بعثت گفت و از مصدومیت راکب و سرنشین آن خبر داد .

به گزارش نیوز ، سرهنگ “مجید رنجبر” عنوان کرد: ساعت ۰۰:۴۸ بامداد شب گذشته وقوع یک فقره تصادف جرحی در مسیر شرق به غرب اتوبان بعثت نرسیده به تقاطع روغن نباتی ( داخل خط ویژه ) به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت: راکب موتورسیکلت که در خط ویژه و با سرعت بالا مشغول تردد بوده به شدت با زمین برخورد کرده و خود او و سرنشین موتور نقش زمین می گردند.

وی بیان داشت: تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و نسبت به ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد : راکب و سرنشین موتورسیکلت در این حادثه پس از برخورد شدید به زمین مصدوم شده ، که با حضور عوامل اورژانس، به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان منتقل شد.

مرگ تلخ جوان موتورسوار در تهران

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت بیان داشت: با بررسی های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب مشخص گردید، موتورسیکلت به علت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیر مجاز و ورود به خط ویژه مقصر این حادثه می باشد .

وی بیان داشت : در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

رنجبر گفت : علیرغم توصیه ها و تذکرات متعدد پلیس راهور فاتب مبنی بر عدم تردد موتورسیکلت ها در خطوط ویژه باز هم شاهد آن هستیم که این برخی از این راکبین به داخل خطوط ویژه آمده و حتی گاهی از اتوبوس های این خطوط نیز سبقت می گیرند و در لاین مخالف رفته برای رانندگان این خطوط هم مشکلاتی پدید می آورند که در این خصوص پلیس راهور با امکانات و کانیوزنی که در اختیار دارد از ورود این راکبین جلوگیری کرده و اجازه ورود آنهارا به خطوط ویژه نمی دهد و لی متاسفانه این افراد از ورودی ها مختلف و مسیر های تردد عابرین و کالسکه که بسیار کوچک هم هستند عبور کرده و داخل خطوط ویژه می شوند که پلیس راهور به محض دیدن این موتورسواران آنها را خارج کرده و یا نسبت به توقیف و اعمال قانون آنها اقدام می نماید.

موتورسوار تهران مرگ

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=150968

ثبت نظر

-