جنگ سهمیه به هفته آخر کشید

  • کد خبر : 150859
  • 26 مرداد 1399 - 16:09
جنگ سهمیه به هفته آخر کشید

به گزارش نیوز، استقلال و تراکتور ۵۰ امتیازی هستند، ولی تفاضل گل استقلال بهتر است. سپاهان هم مثل فولاد (که مساوی بدی مقابل پارس جنوبی داد) ۴۸ امتیازی شد تا به هفته آخر امیدوار بماند.

با نتایج دیروز در بالای جدول و در جنگ داغ سهمیه، شهرخودرو از کورس خارج شد، اما ۴ تیم دیگر برای نایب‌قهرمانی و البته سهمیه آسیا می‌جنگند. نکته اینجاست که استقلال هفته آخر با شاهین سقوط کرده بازی دارد و روی کاغذ کارش راحت‌تر از تراکتوری است که با فولاد در اهواز پیکار می‌کند. ضمن اینکه تفاضل گل استقلال هم بهتر است. از طرفی سپاهان بازی سختی با پیکان دارد که خود برای بقا می‌جنگد.

اگر در بالای جدول جنگ سهمیه و نایب‌قهرمانی داغ‌تر از هر زمانی شده، در پایین جدول هم همه چیز به هفته آخر کشیده و از بین تیم‌های پارس جنوبی، ماشین‌سازی، پیکان، گل‌گهر، ذوب‌آهن و سایپا یک تیم دیگر به همراه شاهین سقوط می‌کند. البته ذوب‌آهن و گل‌گهر با هم بازی دارند و اگر مساوی کنند، هر دو می‌مانند. کار پارس جنوبی سخت است که باید به مسجدسلیمان برود و ماشین‌سازی هم حتماً باید صنعت نفت آبادان را ببرد و منتظر بقیه نتایج باشد. پیکان هم که طبعاً کار راحتی مقابل سپاهان در تهران نخواهد داشت. سپاهان، پیکان را در جام حذفی حذف کرده بود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=150859

ثبت نظر

-