مشکل مدافع مورد علاقه یحیی برای پیوستن به پرسپولیس

  • کد خبر : 148857
  • 25 مرداد 1399 - 4:56
مشکل مدافع مورد علاقه یحیی برای پیوستن به پرسپولیس

به گزارش نیوز، محمدحسین مرادمند (زاده اول تیر ۱۳۷۲ در اصفهان) از لیگ پانزدهم به تیم فوتبال پدیده خراسان پیوست و در این سال‌ها، از جمله بازیکنان اصلی این تیم بوده است. او موفق شد به همراه این تیم در لیگ هجدهم، با کسب رتبه چهارم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. مرادمند در تاریخ ۱۷ تیر ۱۳۹۸ به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های ملی جوانان و امید‌های ایران را در کارنامه دارد. به خاطر همین سابقه و شناخت کافی یحیی گل‌محمدی بدش نمی‌آید محمدحسین مرادمند را در تیمش داشته باشد.
شجاع خلیل زاده با پیشنهادی خوب از یک تیم قطری مواجه شده است. او می‌تواند با پرداخت ۴۰۰ هزار دلار به پرسپولیس از این تیم جدا شود. از دید یحیی گل‌محمدی بهترین جانشین برای شجاع در صورت جدایی از پرسپولیس می‌تواند محمدحسین مرادمند باشد. مدافعی سرزن و قلدر که در بازی با پا و بازیسازی (خواسته یحیی گل‌محمدی از مدافعان تیمش) تبحر و مهارت دارد، اما این وسط یک مشکل کوچک وجود دارد.
محمدحسین مرادمند ۲ سال دیگر با شهرخودرو قرارداد دارد و خرید او منوط به جلب رضایت تیم مشهدی است. البته تجربه نشان داده فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو با دریافت پول مناسب رضایت نفراتش را صادر می‌کند. به‌طور مثال می‌توان به یحیی گل‌محمدی اشاره کرد که با چکی ۶ میلیارد تومانی از شهرخودرو به پرسپولیس ملحق شد. هرچند فقط یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این چک تاکنون پاس شده است!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=148857

ثبت نظر

-