تصمیم تورلیخانوف و پایان سوءتفاهمات و کدورت‌های کشتی!

  • کد خبر : 147764
  • 23 مرداد 1399 - 22:56
تصمیم تورلیخانوف و پایان سوءتفاهمات و کدورت‌های کشتی!
تصمیم تورلیخانوف و پایان سوءتفاهمات و کدورتهای‌کشتی!
نیوز/ مهدی شیروانی؛ مراسم تقدیر و اهدای جوایز نقدی مربیان برتر سال ۲۰۱۹ کشتی‌آزاد و فرنگی آسیا برگزار شد. این مراسم باحضور علیرضا دبیر، حمید سوریان (رییس و نایب‌رییس فدراسیون‌کشتی) محمد بنا و غلامرضا محمدی (سرمربیان تیم‌های ملی کشتی‌آزاد وفرنگی)، ابراهیم مهربان و بهروز حضرتی‌پور (مربیان تیمهای‌ملی) به‌صورت اینترنتی برگزار و بعد از تقدیر و تجلیل دولت تورلیخانوف رییس شورای‌کشتی‌آسیا، جوایز نقدی دو نماینده برتر کشورمان اهداء شد. علیرضا دبیر جایزه غلامرضا محمدی و حمید سوریان نیز جایزه محمد بنا را اهداء کردند.
هرچند در این مراسم جای حمید بنی‌تمیم دبیرکل شورای‌کشتی‌آسیا خالی بود و غیبت حاشیه‌ساز او کاملا مشهود و حداقل برای مسئولان و دست اندرکاران کشتی قاره‌کهن کمی تا حدودی هم سوال‌برانگیز می‌نمود ولی یک اتفاق شیرین، دلگرم‌کننده و امیدآفرین هم به نمایش درآمد تا تصمیم دولت تورلیخانوف مبنی بر تقدیر و تجلیل از برترین‌های کشتی قاره‌کهن، خاتمه و پایان کدورت‌های چند ماه اخیر در جمع مسئولان ارشدفنی و فدراسیون‌کشتی کشورمان را نوید دهد.
بعضی رفتار‌ها یا حرف و حدیث‌ها درخلال برگزاری جلسات مربوط به بررسی چرخه‌انتخابی تیم‌ملی، منجر به بعضی حاشیه‌ها، بروز برخی سوءتفاهمات و تبدیل این سوءتفاهمات به کدورت‌هایی میان علیرضا دبیر رییس‌فدراسیون‌کشتی و غلامرضا محمدی سرمربی تیم‌ملی کشتی‌آزاد شده و مدت‌ها این دو رفیق قدیمی را از یکدیگر دور کرده بود. بعد از گذشت چندماه از آن اتفاقات و سوءتفاهمات، دیروز علیرضا دبیر و غلامرضا محمدی در کنار هم قرار گرفتند و رییس فدراسیون کشتی، ضمن اهدای جایزه نقدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و گرفتن عکس یادگاری این دو زحمتکش کشتی، احتمال پایان کدورت‌ها و حاکم شدن، دوستی و صمیمیت بیشتر برای ادامه راه سخت آماده‌سازی ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی‌جهان ۲۰۲۰ صربستان و المپیک ۲۰۲۱ توکیو را نوید داد.
بدون‌شک هرچه این دوستی‌ها، صمیمیت‌ها و رفاقت‌ها بیشتر و مستمرتر باشد، تیمهای‌ملی، ملی‌پوشان و به تبع آن کشتی و ورزش ما از آن منتفع و بهره‌مند شده و می‌توان با خیال راحت‌تری، مشکلات موجود، بویژه در شرایط بحرانی شیوع کرونا را تحمل کرد و پشت سرگذاشت. قطعاً اگر بنی‌تمیم هم دراین مراسم حضور داشت، حلاوت و شیرینی این جلسه دوستانه، خیلی بیشتر به‌جان می‌چسبید و دلگرم کننده‌تر می‌شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=147764

ثبت نظر

-