شوهرم گوشت خر به من می خوراند ! / شکایت عجیب یک زن به دادگاه

  • کد خبر : 147713
  • 23 مرداد 1399 - 21:47
شوهرم گوشت خر به من می خوراند ! / شکایت عجیب یک زن به دادگاه

نیوز: شکایت عجیب یک زن /خرید گوشت الاغ برای خانواده تصمیم مرد خسیسی بود که به هیچ وجه حاضر به خرج کردن پولهایش نبود اما این ماجرا خیلی زود فاش شد تا همسر این مرد مصری به دادگاه برود.

شکایت عجیب یک زن به دادگاه

این زن که  “نورا خلیل” نام داشت با طرح شکایت در دادگاه خانواده مصر اعلام کرده که شوهرش “طاهر جلال” به علت خساست و بخل شدید هیچ پولی به وی نمی دهد و به مدت ۲۰ ماه گوشت خر می خریده و به وی می خورانده و این زن موضوع را به طور کاملا اتفاقی فهمیده است.

نورا در دادگاه اعلام کرد: شوهرم در زمان خواستگاری بسیار دست و دل باز بود و همه نوع هدیه برای من و خانواده ام می خرید ولی پس از ازدواج اخلاقش تغییر کرد و بسیار خسیس شد به نحوی که از من می خواست هیچ چیزی برای خانه نخرم و برای صرفه جویی در هزینه های زندگی حتی شیر را با آب مخلوط می کرد و به خورد من می داد!

گرفتن مچ فروشندگان گوشت الاغ به برخی رستوران ها/ فیلم

این زن مصری افزود: غذای همیشگی ما باقلا، فلافل و عدس بود و با اصرار من سرانجام مقداری گوشت خر برای خانه می خرید ولی نمی دانستم که گوشتی که می خورم، گوشت خر است و خودش از خوردن گوشت امتناع می کرد و می گفت که غذای گیاهی را دوست دارد.

این زن افزود: چندی پیش، قصابی که شوهرم از او خرید می کرد، بازداشت شد و بعداً فهمیدم که علت بازداشت او فروختن گوشت خر به مشتریانش بوده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=147713

ثبت نظر

-