لامبورگینی میلیاردی ظرف چند دقیقه متلاشی شد / خیانت در امانت رفیق + فیلم / اسپانیا

  • کد خبر : 147239
  • 23 مرداد 1399 - 12:28
لامبورگینی میلیاردی ظرف چند دقیقه متلاشی شد / خیانت در امانت رفیق + فیلم / اسپانیا

به گزارش نیوز ، پسر جوانی که خودروی لامبورگینی ۲۱۵ هزار یورویی دوستش را قرض گرفته بود ظرف چند دقیقه آن را تبدیل به ماشین اوراقی کرد. این مرد که هویتش مشخص نشده بر اثر از دست دادن کنترل خودرو آن را به دیوار یک پست برق کوبید و خسارت زیادی را به این خودرو وارد کرد. این اتفاق ساعت ۷ صبح روز یکشنبه و در اوئلوا واقع در جنوب غربی اسپانیا رخ داد.

رهاسازی لامبورگینی از میان دیوار پست برق محلی اسپانیا

مسئولان محلی این لامبورگینی اوراکان سبزرنگ را از میان دیوار پست برق محلی بیرون کشیدند. بنا به گفته ساکنان محلی، برق خانه‌های نزدیک به محل حادثه پس از وقوع حادثه قطع شد. راننده لامبورگینی پس از حادثه از محل متواری شد، اما پلیس او را در بیمارستان محلی پیدا کرد. راننده و مسافر او بلافاصله به بیمارستان «خوان رامون خیمِنز» برای درمان جراحت سطحی خود مراجعه کرده بودند.

همچنین رسانه‌های محلی اسپانیا گزارش دادند لحظاتی پیش از وقوع حادثه این راننده با سرعت حدود ۲۰۲ مایل بر ساعت (۳۲۵ کیلومتر بر ساعت) در حال رانندگی بود. این در حالی است که این خودرو در مدت زمان تنها ۲.۹ ثانیه به شتاب ۶۲ مایل بر ساعت (۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) می‌رسد.

از صاحب خودرو خواسته شده است تا در مورد دو فردی که در هنگام حادثه در داخل خودرو حضور داشتند اظهار نظر کند. راننده خودرو به علت رانندگی با سرعت غیرمجاز تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است. تحقیقات پلیس محلی اسپانیا در این باره ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=147239

ثبت نظر

-