دکتر احد جاوید پزشک سرشناس تهرانی بر اثر کرونا فوت کرد +عکس

  • کد خبر : 146873
  • 23 مرداد 1399 - 3:24
دکتر احد جاوید پزشک سرشناس تهرانی بر اثر کرونا فوت کرد +عکس
 رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان بهارستان ضمن تائید خبر شهادت دکتر احد جاوید پزشک عمومی بر اثر کرونا گفت: این پزشک خوشنام در بیمارستان مدائن پس از ۲۰ روز مبارزه با کرونا به شهدای مدافع سلامت پیوست.

 

شهید احد جاوید یکی از پزشکان خوشنام‌، متعهد‌، خوش‌اخلاق بود که تاکنون یک مورد شکایت مردمی از این پزشک به نظام پزشکی نشده بود.

توضیحات رئیس سازمان نظام پزشکی درباره شهادت پزشک سرشناس گلستانی ( دکتر احد جاوید ):

رئیس سازمان نظام پزشکی بهارستان ضمن تائید خبر شهادت دکتر احد جاوید پزشک عمومی بر اثر کرونا گفت: این پزشک خوشنام در بیمارستان مدائن پس از ۲۰ روز مبارزه با کرونا به شهدای مدافع سلامت پیوست

دکتر یوسفی ، با بیان اینکه شهید دکتر جاوید از سال ۱۳۷۷ در منطقه محروم سلطان آباد در حال خدمت بود‌، اظهار داشت: شهید احد جاوید یکی از پزشکان خوشنام‌، متعهد‌، خوش‌اخلاق بود که تاکنون یک مورد شکایت مردمی از این پزشک به نظام پزشکی نشده بود.

وی با اشاره به وضعیت وخیم ۴ پزشک بهارستانی بر اثر ابتلا به کرونا‌، بیان کرد: برخی مسئولان شهرستان بهارستان هیچ توجهی به پزشکان و کادر پزشکی خصوصی ندارند‌.

رئیس نظام پزشکی بهارستان تصریح کرد: اغلب بیماران کرونایی توسط پزشکان خصوصی به بیمارستان‌ها ارجاع داده می‌شوند و در خط اول مبارزه با کرونا قرار دارند که متاسفانه برخی مسئولان هیچ توجهی به بخش خصوصی کادر درمانی نمی‌کنند

یوسفی همچنین به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد و گفت: با ارادتی که به اهل بیت (ع) داریم‌، از مردم درخواست می‌کنیم تمامی موارد بهداشتی را در عزاداری سیدالشهدا(ع) رعایت کنند و از ازدحام جمعیت در اماکن عمومی جدا خودداری بپرهیزند.

بیشتر بدانید : مواظب این بیماری در کودکان «پسر» باشید

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=146873

ثبت نظر

-