آتش سوزی مخزن سوخت کامیون / خطر انفجار مرگبار در یک قدمی مردم فسا + عکس

  • کد خبر : 145586
  • 22 مرداد 1399 - 3:11
آتش سوزی مخزن سوخت کامیون / خطر انفجار مرگبار در یک قدمی مردم فسا + عکس

 

علی محمد بلاغی، بخشدار منطقه «ششده » و «قره بلاغ » فسا با اشاره به آتش گرفتن کامیون حمل سوخت گفت:این کامیون در پمپ بنزین دچار حادثه حریق شد که موجبات به خطر انداختن خود پمپ بنزین را رقم می زد.

وی افزود: با توجه به موقعیت خطرناک جایگاه سوخت،کانیوزن آنجا کامیون را به سمت بیابانی که در آن نزدیکی بود هدایت کردند اما متاسفانه راننده به سمت شهر رفت و در طول این مسیر، کامیون به طور کامل سوخت چرا که راننده خود برای خاموش کردن آتش دست به کار شده بود.

آتش نشان ها بلافاصله به کمک کامیون غرق درآتش آمدند

بلاغی با اشاره به این که در «ششده» یک آتش نشانی کوچک وجود دارد، ادامه داد: در فاصله زمانی سر رسیدن آتش نشانی، کامیون به طور کامل سوخت اما با همکاری دیگر آتش نشانی هایی که در چند کیلومتری اینجا قرار داشتند، سرانجام آتش خاموش شد.

این مقام مسئول به این که مخزن سوخت کامیون دچار انفجار نشده، افزود: با این که کامیون، سوخت بنزین را حمل می کرد اما خوشبختانه اتفاقی نیفتاد ولی با این وجود راننده و یکی دیگر از شهروندان دچار سوختگی شده که با درمان سرپایی مداوا شدند.

مخزن کامیون سوخت

گفتنی است،ششده شهری در شهرستان فسا،استان فارس می باشد و این شهر مرکز بخش ششده و قره‌بلاغ در ۵۰ کیلومتری شهرستان فسا در جنوب غربی استان فارس ‌است. این بخش دارای ۱۹ روستا می باشد و منطقه ششده و قره بلاغ با شهرستان‌های فسا، داراب و استهبان همجوار می‌باشد. ششده و قره بلاغ قطب کشاورزی شهرستان فسا است.

نیوز

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=145586

ثبت نظر

-