ویسی: وزارت اطلاعات به داد فوتبال برسد

  • کد خبر : 145257
  • 21 مرداد 1399 - 21:25
ویسی: وزارت اطلاعات به داد فوتبال برسد

به گزارش نیوز، روز گذشته تیم فوتبال پیکان در یک بازی کاملا حساب شده موفق شد تیم فوتبال صنعت نفت ایادان را با گل جلال علیمحمدی که از یک شوت از راه دور به دست آمد شکست دهد.

این در حالی بود که عبدالله ویسی سرمربی سخت کوش این تیم مجبور بود از روی سکو‌ها شاگردان تیمش را هدایت کند و پس از این دیدارهم در نشست خبری نتوانست حاضر شود. ویسی ابتدا در خصوص این دیدار گفت: انصافا در این هفته‌ها استرس و فشار زیادی را داریم تحمل می‌کنیم. ما در طول هفته علاوه بر مرور کار‌های تاکتیکی سعی کردیم که از لحاظ روحی روانی روی بچه‌ها کار کنیم. ضمن اینکه از مدیران ایران خودرو که تیم را تنها نگذاشتند و سر تمرینات ما امدند تشکر می‌کنم و این برد را هم با تمام وجود به کانیوزن ایران خودرو تقدیم می‌کنم که در این فصل بیشتر از هر سال دیگر امور تیم خودشان را دنبال میکنند.

وی در ادامه درارتباط با تحولی که در خط دفاع پیکان ایجاد کرده است اظهار داشت: ما در این بازی در درجه اول باید به روند گل نخوردنمان ادامه می‌دادیم. ما الان در ۶ بازی گذشته تنها یک گل خوردیم درحالی که همین تیم پیکان یک طرف بازی‌های پر گل هفته بود. اما خداروشکر که این اتفاق برای تیم ما افتاد.

ویسی با اشاره به جدول جالبی که برای تیمشان تنظیم کرده است ادامه داد: ما یک جدول خاصی برای تیممان تشکیل دادیم به این ترتیب که بازی‌های انجام داده را کنار گذاشتیم و ۹ تیم به علاوه خودمان که با ان‌ها بازی داشتیم را در این جدول قراردادیم و با خودمان عهد بستیم که باید در این جدول طوری کا کنیم که در پایان بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم، که خوشبختانه ما از ۶ بازی که تا به حال انجام دادیم به جز دیدار مقابل پرسپولیس الان صاحب ۱۲ امتیار شدیم و این برای ما خیلی قابل قبول است. این نتیجه تلاش تمامی عوامل تیم و من به عنوان یک عضو کوچک این مجموعه است که کمک کردند که این نتایج رقم بخورد.

وی در پاسخ به این سوال که ایا در حین بازی از نتیجه بازی گل گهر و نفت مسجد سلیمان خبری داشتند یا خیر گفت: نه من خبری نداشتم. اما از همین جا از تمامی تیم‌هایی که سرنوشت دست آنهاست به این معنی که ممکن است یک دیدار را واگذار کنید که برای خودتان فقط مهم است، اما گاهی اوقات برد و باخت شما برای تیم‌های دیگرهم حائز اهیمت می‌شود و خواهشم از ان دسته از تیم‌ها این ست که تا دقیقه نود جوانمردانه بازی کنند. ضمن اینکه از کمیته داوران و کمیته ناظرین برمسابقات و حتی ازخود تیم‌ها خواهش می‌کنم دقت بیشتری در این دوهفته پیش رو داشته باشند تا خدای نکرده حق تیمی ضایع نشود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان که خودش یکبار طعم قهرمانی را با استقلال اهواز کشیده است در پاسخ به این سوال که دو دیدار بسیار سخت مقابل استقلال و سپاهان را چگونه می‌بیند گفت: اتفاقا مربیان در بازی با تیم‌های مطرح راحت‌تر هستند، چرا که بازیکنان به نسبت سایر بازی‌ها استراحت بیشتری را انجام می‌دهند و بهتر تمرین می‌کنند که مربی کارش تا حدی راحت‌تر است. اما خب استرس در برهه کنونی بسیار زیاد است. شما ببینید که ما در این هفته‌ها علی رغم اینکه این همه امتیاز گرفتیم هنوز خطرسقوط تهدیدمان می‌کند. اما امیداورم که بتوانیم در مقابل استقلال کار را تمام کنیم تا در هفته پایانی خیالمان راحت باشد.

عبدالله ویسی همچنین اضافه کرد: ما از صبح امروز بازی شب گذشته و پیروزی برابر صنعت نفت را فراموش کردیم و می‌رویم که تمام تمرکز خودمان را روی استقلال بگذاریم که انشاء الله بتوانیم یک بازی خوبی ارائه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان در لیگ خواهد ماند به مسائل جالبی اشاره کرد: در پاسخ به این سوال باید بگویم که روزی که هدایت تیم فوتبال شاهین شهرداری را در لیگ پذیرفتم به مسئولانش گفتم که از همین حالا در تدارک لباس برای جشن صعود به لیگ برتر باشند. برای تیم پیکان هم باید بگویم که من هنوز ۶ ماه است که به خانه ام اهواز نرفتم و بسیار محکم و قوی طوری کار کردم که تیم را نگه دارم و باید زحماتمان به ثمر بنشیند. این داوری‌ها واقعا خیلی ما را اذیت می‌کنند. مثلا در بازی شب گذشته خود بازیکن نفت قبول دارد که خطا کرده است، اما داور در حالی که در سه متری صحنه بود برای ما پنالتی نگرفت. این گونه صحنه‌ها را یک بار می‌توانی بگویی که سهوی است، دو بار می‌توانی بگویی که سهوی است، به همین خاطر از کمیته داوران خواهشمندم که نظارت بیشتری کنند. واقعا اتفاقات ناگواری در فوتبال در حال رخ دادن است و همه هم می‌دانند که چه خبر است. از مسئولان استدعا دارم نظارت بیشتری داشته باشند و حتی من از وزارت اطلاعات می‌خواهم که به فوتبال ورود کند، وقتی که خودشان نمی‌توانند چه اشکالی دارد که از وزارت اطلاعات کمک بگیرند؟ آن‌ها خیلی خوب و شسته و رفته می‌توانند کمک کنند و اگر بتو انند این کار را انجام دهند ما ممنونشان می‌شویم که دیگر شاهد این اتفاقات بد نباشیم. تمام فوتبالی‌ها حرف من را می‌فهمند و می‌دانند من چه می‌گویم. شاید ادم‌های عادی و آن‌هایی که دستشان در کار نیست الان منظور من را متوجه نشوند، ولی ما فوتبالی‌ها می‌دانیم در مورد چه جییز‌هایی صحبت می‌کنیم. درپایان صحبت هایم لازم میبینم دوباره از وزارت اطلاعت خواهش می‌کنم که به فوتبال ورود کنند تا لا اقل از این به بعد اتفاقات بدتری در فوتبال نیفتد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=145257

ثبت نظر

-