مدرس خیابانی در وزارت صمت موفق خواهد بود

  • کد خبر : 145236
  • 21 مرداد 1399 - 21:03
مدرس خیابانی در وزارت صمت موفق خواهد بود
به گزارش نیوز،

سیداحمد آوایی نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی مدرس خیابانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، از سوی رئیس جمهور به مجلس گفت: هفته گذشته آقای مدرس خیابانی در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافت و در خصوص موضوعات مختلف از جمله صنعت خودرو، بازار، صادرات، معادن کشور، گرانیها و کنترل بازار توضیحات مفصلی ارائه کرد که جلسه‌ بسیار مثبت و خوبی بود.

وی با تاکید بر اینکه دیدگاه‌های ایشان در خصوص تولید و رفع مشکلات موجود در بخش صنعت، معدن و تجارت خوب و مثبت بود، افزود: ایشان تاکید داشتند که خواستار حل مشکلات و ایجاد تحول در بخش صنعت، معدن، تجارت و افزایش صادرات هستند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: اعتقاد من بر این است که آقای مدرس خیابانی با همت و کار جهادی می‌تواند بخش زیادی از مشکلات فعلی در حوزه صنعت، معدن و تجارت را حل کند.

آوایی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ وزیر پیشنهادی صمت را جوان بودن وی ذکر کرد و افزود: یکی دیگر از مزیت های وی، این است که یک چهره تکراری نیست. متأسفانه در سال‌های گذشته برخی مسئولین همواره از یک پست به پست دیگر منتقل می‌شدند. اما آقای مدرس خیابانی اینگونه نبود.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی صمت جوانی با استعداد و اهل کار است، تصریح کرد: با اخلاق بودن، توانمندی، اهل تعامل و پاکدست بودن از دیگر ویژگی های وی است.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه مجلس می‌تواند بر کارهای وزارت صمت نظارت کند، افزود: برخی از مشکلات هم با تعامل و همکاری مجلس و دولت و وزارت صمت قابل حل است.

آوایی تاکید کرد: به نظر اینجانب مجلس باید در جهت تقویت دولت حرکت کند و ما معتقدیم آقای مدرس خیابانی در وزارت صمت می‌تواند وزیری موفق و با کارنامه‌‌ درخشان باشد.

وی با بیان اینگه آقای مدرس خیابانی بهترین گزینه برای وزارت صمت است، افزود: به نظر می رسد که مجلس به ایشان رای اعتماد دهد.

مدرس خیابانی چهارشنبه گذشته از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صمت معرفی شده و جلسه رای اعتماد به وی چهارشنبه این هفته در صحن مجلس برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=145236

ثبت نظر

-