می خواهند تمرکز مجیدی را به هم بریزند!

  • کد خبر : 144681
  • 21 مرداد 1399 - 11:51
می خواهند تمرکز مجیدی را به هم بریزند!

به گزارش نیوز، پیروز قربانی پیشکسوت استقلال با دفاع از عملکرد استقلال در دیدار مقابل سپاهان، گفت فشارها روی فرهاد مجیدی فقط در فضای مجازی است.

قربانی درباره عملکرد استقلال در دیدار مقابل سپاهان گفت: «به نظر من استقلال با ارائه یک بازی هوشمندانه و تاکتیکی توانست از سد سپاهان عبور کند و به خصوص پس از به ثمر رساندن گل اول بسیار باهوش‌تر بازی کرد. استقلال لیاقت برد در این بازی را داشت زیرا هم از لحاظ چیدن ارنج هوشمندانه عمل کرد و هم بازی تاکتیکی را از این تیم مشاهده کردیم.»

مدافع پیشین استقلال درباره احتمال رویارویی این تیم با پرسپولیس هم اظهار داشت: «جام حذفی شرایطش با سایر رقابت‌ها متفاوت است و تفاوتی ندارد در این رقابت‌ها با چه تیمی روبه‌رو شوید. اگر استقلال دنبال قهرمانی در این رقابت‌ها است باید از هر حریفی عبور کند.»

قربانی در مورد انتقادها از عملکرد فرهاد مجیدی بیان کرد: «به نظر من باید دید فشار را چه کسانی می‌آورند. یکسری افراد و گروه‌ها فضایی را راه می‌اندازند که هیچ پایه و اساسی ندارد. آنها با راه انداختن هشتگ و هفتگ دنبال به هم ریختن تمرکز فرهاد مجیدی بودند که خوشبختانه وی توانست با بی‌تفاوتی نسبت به این جریا‌ن‌ها تیمش را از لحاظ تاکتیکی در مسیر خوبی قرار دهد. باز هم تأکید می‌کنم هرچند دیدار استقلال و سپاهان چندان جذاب نبود اما تیم فرهاد مجیدی یک بازی تاکتیکی و حساب شده را از حریف خود برد.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=144681

ثبت نظر

-