آتش سوزی بیمارستان ۷ طبقه در قلب تهران / بامداد امروز رخ داد +تصاویر

  • کد خبر : 143288
  • 20 مرداد 1399 - 9:11
آتش سوزی بیمارستان ۷ طبقه در قلب تهران / بامداد امروز رخ داد +تصاویر

آتش سوزی بیمارستان

به گزارش نیوز ، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از وقوع آتش سوزی در بیمارستان واقع در خیابان سرهنگ سخایی خبر داد و گفت: این حادثه تلفات جانی و مالی نداشت.

جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۲ بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در یک بیمارستان واقع در خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخایی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام می‌شود.

آتش سوزس انبار

وی افزود: با توجه به حساسیت حوادث در مراکز درمانی در لحظات اولیه ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای کامل پشتیبانی، تجهیزات تنفسی و دو دستگاه نردبان هیدرولیکی به محل اعزام می‌شوند.

آتش سوزی در یکی از بخش‌های ۳ طبقه بیمارستان تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: محل حادثه یکی از بخش‌های سه طبقه این بیمارستان بود که بخش‌های تخصصی از جمله سی سی یو و شیمی درمانی را شامل می‌شد.

ملکی گفت: این بیمارستان بیمارستان ۷ طبقه بود که ۳ طبقه زیر زمین و ۴ طبقه روی زمین داشت، در طبقه منهای ۲ این بخش که انباری کوچکی بود آتش رخ داده بود و دود بسیاری ناشی از این آتش سوزی به طبقات دیگر سرایت کرده بود.

دودزدگی

وی ادامه داد: آتش نشانان در کمتر از ۴ دقیقه به محل رسیدند و با توجه به بازدیدهایی که آتش نشانان قبل از این حادثه از بیمارستان داشته‌اند و اشراف محیطی کامل توانستند با کمک فرماندهان خود را سریعاً به محل آتش برسانند.

بیماران حادثه آتش سوزی به کمک پرستاران از ساختمان خارج شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: برخی از آتش نشانان در طبقه منهای دو مشغول خاموش کردن آتش و خارج کردن دود شدند و برخی دیگر از آتش نشانان در طبقات بالایی با کمک پرستاران مریض‌هایی که کمک لازم داشتند (حدود ۲۰ نفر) را یاری رساندند و تحت حفاظت از ساختمان خارج کردند.

آتش سوزی در تهران

خروج بیماران در آتش سوزی

ملکی در پایان گفت: الحمدالله آتش به زودی خاموش شد. بیماران بخش‌های بالاتر که درگیر دود گرفتگی بودند با کمک پرستاران و آتش نشانان از آن بخش‌ها خارج و به بخش‌های دیگر منطقه انتقال داده شدند، آتش نشان‌ها تا به این لحظه مشغول خارج کردن دودهایی بودند که در طبقات مختلف و حتی پارکینگ متصاعد شده است و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مالی نداشت چرا که آتش در یکی از انبارهایی که محل نگهداری اسناد باطل بود رخ داده بود.

بیمارستان آتش گرفت

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=143288

ثبت نظر

-