فیلمی از وضعیت اسفناک آب و فاضلاب در آبادان

  • کد خبر : 142673
  • 19 مرداد 1399 - 18:54
فیلمی از وضعیت اسفناک آب و فاضلاب در آبادان

به گزارش نیوز، یکی از عمده‌ترین مشکلات شهری آبادان مشکل دفع فاضلاب و سرریزشدن فاضلاب در خیابان‌ها و معابر زندگی شهروندان آبادانی را دراکثر مناطق این شهر مختل کرده‌ است.

مشکلات بهداشتی ناشی از سرریزشدن فاضلاب در خیابان ها و معابر در این روزهایی که شیوع کرونا خانواده ها را بسیار نگران کرده است و سرریز شدن فاضلاب در خیابان‌ها بهداشت ساکنان را به خطر انداخته است .

شهروندان آبادانی برای تردد در کوچه ناچار به عبور از میان فاضلاب‌های روان هستند. بسیاری از کودکان به دلیل بازی در محیط آلوده کوچه دچار بیمارهای عفونی و پوستی شده‌اند، از طرفی گاهی فاضلاب به داخل منازل شهروندان نفوذ کرده و باعث آلودگی محیط خانه می شود.

بوی نامطبوع ناشی از سرریز فاضلاب در کوچه شبانه روز آسایش اهالی را سلب کرده است و بهداشت ساکنان را به خطر انداخته است.

یکی دیگر از شهروندان آبادانی ساکن شهرک دریا نیز گفت: علاوه بر اجرا نشدن شبکه دفع آب‌های سطحی در شهرک دریا ،بوی بسیار بد و نامطبوع اهالی این منطقه را کلافه کرده است.

فاطمه اکبری اظهار داشت: با گذشت چند سال از وعده‌های مسوولان استانی و شهرستانی برای اجرای شبکه فاضلاب شهری هنوز از نتحقق وعده های مذکور خبری نیست.

وی با اشاره به محیط بازی کودکان در خیابان‌های شهرک دریا گفت: بسیاری از اهالی محل به ویژه کودکان به دلیل آلودگی ناشی از سرریز فاضلاب دچار انواع بیماری شده اند.

گفتنی است برخی ازمناطق آبادان نیز بامشکل آب آشامیدنی مواجه هستند که امیدواریم مسئولین فکری بحال این مشکل بزرگ کنند.

علی رنجکش

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=142673

ثبت نظر

-