تصاویر خودروی خاص شرکت بی‌ام‌و لو رفت

  • کد خبر : 141155
  • 18 مرداد 1399 - 12:47
تصاویر خودروی خاص شرکت بی‌ام‌و  لو رفت

تصاویر خودروی خاص شرکت بی‌ام‌و  لو رفت

به گزارش  نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بی‌ام‌و به تازگی اتومبیل iNext را برای انجام آزمایش‌های اولیه به خیابان‌ها آورده و استتار زیادی را بر آن اعمال کرده بود. در این حین یکی از عکاسان جاسوس توانست از مراسم محرمانه شرکت بی‌ام‌و تصویربرداری کند و آن را در فضای مجازی به اشتراک بگذارد. یکی از جذاب‌ترین نکات در رابطه با تصاویر منتشر شده نمایش واضح از بخش‌های مختلف اتومبیل، به خصوص قسمت جلویی آن است.

ر

خودروی iNext با دریچه‌های هوای عمودی همانند شکل کلیه انسان به بازار جهانی عرضه خواهد شد. این دریچه‌ها از بالا تقریبا به کاپوت چسبیده‌اند و تا لبه پایینی سپر ادامه دارند. تصاویر منتشر شده به اندازه‌ای جزئیات را به نمایش می‌گذارند که انگار شرکت بی‌ام‌و نمایشی کوچک را اجرا کرده است. انتظار می‌رود این اتومبیل یک نمونه بازسازی شده الکتریکی از مدل جدید Series 4 باشد.

سبک طراحی بی‌ام‌و

مابقی مشخصات ظاهری بخش جلویی این اتومبیل با زبان معماری و زیباسازی جدید شرکت بی‌ام‌و همخوانی دارد. این زبان شکلی مکعب گونه با گوشه‌های زاویه‌دار را در اختیار خریدار قرار می‌دهد. دریچه‌های هوای ثانویه نیز در کناره‌های سپر قرار دارند که با استتار زیاد پوشانده شده‌اند. چراغ‌های جلویی اتومبیل نیز بخش مذکور را با طراحی خلاقانه زینت بخشیده‌اند.

اتومبیل iNext

قرار گیری این چراغ‌ها در زیر کاپوت و هم‌سطحی آن با دریچه‌های هوای مرکزی زیبایی زیادی را به این خودرو می‌آورد که به میزان قابل توجه‌ای چشم‌نواز است. تصاویری از این اتومبیل به هنگام روشن بودن چراغ‌های عقب نیز منتشر شده است که میزان کمی از نور آن توانسته موفق به عبور از استتار سخت‌گیرانه بی‌ام‌و شود.

با این وجود مشخص است که شرکت بی‌ام‌و سعی دارد طراحی جدیدی برای چراغ‌های خود در نظر بگیرد. همچنین براساس گزارش‌های به دست آمده، خودروی iNext شکلی متفاوت از تزئین سپر عقب را دارد که سبک جدیدی از بی‌ام‌و را به خریداران ارائه می‌دهد. این اتومبیل همچنین از چرخ‌هایی بهره می‌برد که تا به حال بر روی هیچ یک از اتومبیل‌های بی‌ام‌و قرار نگرفته بوده است.


این مطلب برایم مفید است




۰


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=141155

ثبت نظر

-