واقعاً جشن قهرمانی پرسپولیس سرد و بی‌روح بود

  • کد خبر : 141115
  • 18 مرداد 1399 - 12:05
واقعاً جشن قهرمانی پرسپولیس سرد و بی‌روح بود

به گزارش نیوز، ابراهیم اسدی پیشکسوت پرسپولیس که در اولین دوره لیگ برتر گل قهرمانی سرخپوشان را به ثمر رسانده بود، درباره برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس و شکست مقابل ذوب آهن در هفته بیست و هشتم لیگ برتر صحبتهایی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

*به هر حال وقتی تیمی مانند پرسپولیس چهار هفته مانده به پایان فصل، قهرمانی اش را قطعی می کند، حفظ انگیزه بازیکنان برای ادامه فصل خیلی سخت است.

*ذوب آهن با توجه به جایگاهی که در جدول داشت، برای دور شدن از قعر جدول با انگیزه تر بازی کرد. ذوب آهن مقابل فشار پرسپولیس ایستادگی کرد و برای رسیدن به این پیروزی زحمت زیادی هم کشید و توانست بقای خود در لیگ را تا حد زیادی تضمین کند.

*پرسپولیس باید برای قهرمانی در جام حذفی با انگیزه تر عمل کند. اطیمنان دارم این تیم می تواند رکورد امتیازی در لیگ برتر را هم بشکند.

*پرسپولیس برای کسب این قهرمانی و ثبت پوکر خیلی زحمت کشید.

*پس از شیوع کرونا همه می گفتند برگزاری رقابت ها بیهوده است و نباید پرسپولیس را قهرمان معرفی کرد اما پس از شروع بازی ها مشخص شد پرسپولیس تنها تیمی بود که توانست بالاترین کیفیت و سطح خود را حفظ کند و لیاقت قهرمانی را داشت.

*قهرمانی پرسپولیس به دلیل بهره مندی از کادر فنی و بازیکنان باکیفیت و تشکیلات مدیریتی رقم خورد. آن هم در شرایطی که برخی بازیکنان مصدوم شدند و تیم کمبود بازیکن را هم حس می کرد.

*واقعا جشن بی روح و سردی بود. یادم می آید دو سال پیش که پرسپولیس جشن قهرمانی گرفتم و خودم هم در ورزشگاه آزادی بودم، صد هزار نفر این تیم را تشویق می کردند اما شرایط سختی که کرونا ایجاد کرده، سبب شد هواداران در جشن پوکر قهرمانی شرکت نکنند.

*اگر هواداران بودند، جو خاص تری در ورزشگاه ایجاد می شد. بی شک یکی از دلایل اصلی شکست مقابل ذوب آهن هم همین غیبت تماشاگران در ورزشگاه بود.

*با حفظ و تمدید نفرات فعلی، جذب بازیکن در برخی پست های کلیدی و بهبود بازیکن های مصدوم، توانایی درخشش در لیگ قهرمانان آسیا، صعود به مراحل بالاتر و حتی رسیدن به قهرمانی این مسابقات را هم دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=141115

ثبت نظر

-