لورفتن ماجرای بادیگارد های محمدرضاگلزار ،مهران مدیری و بهنوش طباطبایی

  • کد خبر : 140961
  • 18 مرداد 1399 - 8:57
لورفتن ماجرای بادیگارد های محمدرضاگلزار ،مهران مدیری و بهنوش طباطبایی

 

 

مهدی صفایی از مربیان رزمی سرشناس کشور درباره معنی عام بادیگارد  گفت : در حقیقت کلمه ای به عنوان بادیگارد نه تنها در کشور مجاز نیست، بلکه وجود خارجی نیز ندارد.
بادیگارد ها افرادی هستند که تعلیمات خاص در زمینه سیاسی، اجتماعی و دفاعی دیده اند و اجازه حمل سلاح دارند. اغلب بادیگارد ها در کنار افراد سیاسی قرار می‌گیرند که این افراد در کشور ما در طبقه افراد نظامی و امنیتی هستند.

 

مهدی صفایی

وجود بادیگارد در کشور لزومی ندارد

وی افزود: به اعتقاد من در کشور نه تنها بادیگاردی وجود ندارد، بلکه نیازی به وجود آن نیز حس نمی‌شود. اما نیروهای امنیتی در کشور حضور دارند و در مواقع نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرند. نیروهای امنیتی لزوما برای جلوگیری از قتل و تهدید، نقش ایفا نمی‌کنند و می‌توانند به عنوان نظم دهنده و راهنما در مکان‌های شلوغ و برای حفاظت از سلبریتی حضور داشته باشند. حضور نیروهای امنیتی در مناطق شلوغی که به ناگاه حادثه‌ای رخ می دهد احساس می شود، چون این افراد با آشنایی کامل به محیط می‌توانند جمعیتی را که به واسطه ترشح آدرنالین هیجان زده شده و ترسیده اند را هدایت کنند. استفاده از نیروهای امنیتی نیازمند رعایت پروتکل های خاصی است و عدم تخصص نیروها می‌تواند ضربه زننده باشد.

 

محمدرضا گلزار

 

قهرمان کیک بوکسینگ جهان درباره استفاده از نیروی امنیتی برای محمدرضا گلزار گفت: این اتفاق به خاطر حضور آقای گلزار در ازدحام جمعیت سینما افریقا در اکرانی خصوصی رخ داد اما در حال حاضر دو سال است که اصلا از نیروی امنیتی استفاده نکرده است.

معروفترین محافظ شخصی کشورمان افزود : گروهی از سلبریتی ها از بادیگارد و نیروهای امنیتی، برای جلوه نمایی استفاده می‌کنند. گروهی هم داریم که لمپن هستند کت و شلوار مشکی می پوشند و دنبال این سلبریتی ها راه می افتند و این لمپن ها از شخصی که آنها را استخدام کرده بدترند.

 

ماجرای بادیگارد نداشتن جهان پهلوان تختی

جهان پهلوان تختی

 

وی در واکنش به پیامکی از مخاطب برنامه مبنی بر اینکه هنرمند مردمی محافظ نمی خواهد مگر غلامرضا تختی محافظ داشت، گفت: این نظر درست است ولی زمان پهلوان تختی سیستم کاملا متفاوت بوده است. ما در تمام دنیا شاهد حضور افرادی در کنار سلبریتی ها هستیم ولی سلبریتی‌های ما همچنان به درجه‌ای نرسیده‌اند که احساس نیاز به نیروهای امنیتی حس شود و از این نیروها تنها برای جلب توجه استفاده می‌شود که این امر باعث بی ارزش شدن کار تعداد کثیری از جوانان تعلیم دیده می‌شود.

 

بهنوش بختیاری

 

صفایی با اشاره به حضور تیم امنیتی کامل برای بهنوش بختیاری در مشهد اظهار داشت: من از این اتفاق بسیار تعجب کردم و اصلا منظور کار خانم بختیاری را متوجه نشدم چون وی از هنرمندان مردمی این سرزمین است.

 

مهران مدیری

 

مربی سابق تیم کیک بوکسینگ ایران درباره نیاز به نیروی امنیتی در اکران فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر برای مهران مدیری گفت: اکران این فیلم و حضور مهران مدیری به دلیل جذابیت شخصیتی بالایی که دارد باعث ازدحام جمعیت زیاد شد ولی ما برای محافظت از اشخاص پروتکل‌هایی داریم که باید توسط شخص رعایت شود در این برهه زمانی چون آقای مدیری شرایطی نداشتند که بتوانند پروتکل‌های ما را رعایت کنند این قرار داد منعقد نشد.

 

صفایی در انتهای این گفتگو درباره هزینه حضور نیروی امنیتی برای سلبریتی‌ها اظهار داشت : ما به واسطه نیاز به دریافت مجوز و به دلیل وجود کرونا، سیستم را در حال حاضر مسکوت کرده ایم. در حال حاضر هزینه استخدام هر نیرو حدود ۲۰۰ هزار تومان است. ولی بعضی اشخاص برای اینکه در کنار سلبریتی قرار بگیرند حاضرند مبلغ بسیار کمی بگیرند و یا حتی به صورت رایگان خدمت رسانی کنند.

 

در نیوز بیسشتر بخوانید:«««

 

محمدرضا گلزار تیتراژ خواند

تیپ هانیه توسلی در کنار محمدرضا گلزار+عکس

لباس های عجیب و غریب محمدرضا گلزار+عکس

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=140961

ثبت نظر

-