بختیاری‌‌زاده: می‌خواهیم استقلال را ببریم

  • کد خبر : 137910
  • 15 مرداد 1399 - 9:51
بختیاری‌‌زاده: می‌خواهیم استقلال را ببریم

به گزارش نیوز، سهراب بختیاری زاده، مدافع سال‌های نه‌چندان دور استقلال پنج‌شنبه‌شب به‌عنوان سرمربی تیم شهرخودرو به دنبال کسب پیروزی خواهد بود.

از بختیاری‌زاده سؤال کردیم نظرش در مورد این تیم استقلال که ۱۰ نفره سپاهان را شکست می‌دهد چیست؟ سرمربی شهرخودرو به نیوز گفت: «همان‌طور که اشاره کردید استقلال حدود ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره مقابل سپاهان باتجربه و پرمهره بازی کرد و برنده شد. این نشان‌دهنده پتانسیل خوب و روحیه بالای آبی‌پوشان است. من قبل از اینکه به‌عنوان مربی در باشگاه شهرخودرو شروع به‌کار کنم در مصاحبه‌های مختلف و کارشناسی بازی‌های استقلال می‌گفتم این تیم از نظر برخورداری از بازیکن با کیفیت غنی است و شرایط خوبی دارد که در دو، سه هفته اخیر با بهبودی بازیکنان دچار بیماری و مصدومان وضعیت این تیم بهتر شده است، اما از این طرف باید عرض کنم تیم شهرخودرو نیز از شرایط خیلی خوبی برخوردار است و مجموعه تیم متحد و یکدل در انتظار آغاز بازی هستند. تیم ما در دو بازی اخیر خود در حالی به تساوی رسید که بدون هیچ تعارفی مستحق کسب سه امتیاز بود. بازبینی فیلم بازی شهرخودرو برابر تراکتور و صنعت نفت آبادان به خوبی نشان می‌دهد که ما به رغم در اختیار نداشتن چهار بازیکن خود چه فوتبالی بازی کرده و چه موقعیت‌هایی برای زدن گل و کسب پیروزی داشتیم، اما همه تیم می‌دانیم برابر حریفی حرفه‌ای و باتجربه نظیر استقلال باید خیلی هوشیارتر و فرصت‌طلب‌تر باشیم.»

از سهراب درباره مصدومان و غایبان شهرخودرو برای بازی فرداشب سؤال کردیم که گفت: «مصدومان و یا محرومان هم عضو تیم هستند و من علاقه ندارم قبل از بازی وارد این مباحث شوم ما در بازی پنج‌شنبه‌شب به دنبال کسب برد هستیم و دنبال بهانه و توجیه نمی‌رویم.»

بختیاری زاده در خصوص اینکه چرا تیمش در دقایق پایانی بازی پنالتی می‌دهد و گل می‌خورد گفت: «دوندگی بازیکنان ما در گرمای تابستانی شهر آبادان بالا بود با تحلیل رفتن انرژی احتمال خطا در محاسبات افزایش پیدا می‌کند و صدالبته بازیکنان نباید در بازی‌های آینده هم مجدداً مرتکب چنین اشتباهی شوند. گذشته‌ها گذشته و باید تمام تمرکز بازیکنان ما به بازی بعدی و کسب برد باشد. امیدوارم بینندگان تلویزیونی بازی شهرخودرو و استقلال شاهد فوتبالی زیبا و باکیفیت باشند. بنده و تک‌تک بازیکنان تیم شهرخودرو در این مقطع به شدت خواهان کسب سه امتیاز این مسابقه هستیم و برای رسیدن به خواسته خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=137910

ثبت نظر

-