حریفی برای تکرار خاطرات؛ رحمتی با ۵ تیم مقابل استقلال

  • کد خبر : 137887
  • 15 مرداد 1399 - 9:28

به گزارش نیوز، سیدمهدی رحمتی از حضور در استقلال خاطرات تلخ و شیرین بسیار زیادی دارد. از قهرمانی در لیگ برتر و جام‌حذفی گرفته تا رسیدن به جمع چهار تیم لیگ قهرمانان آسیا. از اختلاف با سرمربی وقت تا مغضوب شدن روی سکو‌هایی که زمانی محبوب آن‌ها بود. ملی‌پوش اسبق کشورمان طی سالیان اخیر اگرچه بخش قابل ملاحظه‌ای از عمر فوتبالش را در جمع آبی‌پوشان پایتخت سپری کرده، ولی به دلایل مختلف، فصولی هم بوده است که به جای ایستادن درون دروازه استقلال، مقابل این تیم به میدان رفته است. از قضا گاهی اوقات رحمتی برابر استقلال نمایش خوبی هم ارائه کرده و مانع پیروزی آبی‌ها شده است.

تیم پنجم
فجر‌سپاسی و سپاهان تیم‌هایی بوده‌اند که سیدمهدی رحمتی تا قبل از پیوستن به استقلال در تابستان سال ۸۴، همراه با آن‌ها به مصاف آبی‌پوشان رفت. البته مهدی در آن زمان فوق العاده جوان بود و اغلب کارشناسان آینده خوبی را برایش تصور می‌کردند. پس از اولین حضور در استقلال و جدایی از این تیم، مس کرمان و پیکان تهران تیم‌های دیگری بودند که رحمتی پیراهن آن‌ها را بر تن کرده و مقابل استقلال صف‌آرایی کرد. به این ترتیب، شهرخودرو پنجمین تیمی تلقی می‌شود که این دروازه‌بان باتجربه در معیت آن برابر استقلالی‌ها ایستاده است.

ناکامی در آخرین بازی
آخرین رویارویی رحمتی با استقلال در نیم‌فصل اول همین دوره رقابت‌های لیگ برتر بوده است. جدالی که چهاردهم آذر سال گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد و رحمتی هم نمایش خوبی ارائه کرد، ولی نتوانست مانع پیروزی یک- صفر میزبان شود. تک‌گل آن بازی توسط شیخ دیاباته به ثمر رسید؛ مهاجمی که این هفته هم می‌تواند برای دروازه‌بان شهر خودرو دردسرساز شود. در بازی رفت، هواداران استقلال ماجرا‌های شهرآورد فروردین ۹۸ که باعث مغضوب شدن رحمتی شده بود را فراموش کرده و قبل از شروع مسابقه او را تشویق کردند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=137887

ثبت نظر

-