ناپدری دختر ۱۹ ساله شیطان صفت بود!

  • کد خبر : 137332
  • 14 مرداد 1399 - 21:49

به گزارش نیوز به نقل از نیوز ،این در حالی است که وی در دادگاه گفت که ناپدری اش با تجاوز به خواهر بزرگتر‌تش که هم‌اکنون ۱۹ سال دارد، از او صاحب چهار فرزند شده است، اما سه نوزاد آن‌ها در همان اوایل تولد به علت بی دقتی و بی توجهی به سلامتشان مرده است و تنها یک کودک که هم‌اکنون سه ساله است، زنده مانده است.

در گزارشات پلیس منطقه هریسون ویل در میسوری آمریکا آمده است که در خانه قبلی که این خانواده‌ در آن زندگی می کردند،‌ ماموران تجسس موفق شدند جسد دو کودک را که فاسد شده بودند، درون محفظه کولر پیدا کنند و جسد یک کودک دیگر را در چاله‌ای درون باغچه‌ یکی دیگر از خانه‌هایی که این خانواده‌ در آن سکونت داشتند، یافتند.

همچنین به گفته کارشناسان پزشکی قانونی، دختر بیچاره بیش از ۱۳۰ بار طی ۶ سال مورد تجاوز از سوی ناپدری اش قرار گرفته است، اما به دلیل آن‌که هر دو خواهر از سوی این متجاوز تهدید به مرگ شده بودند، نمی تـوانستند این موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

ماموران پلیس ایالتی این مرد را که ۴۷ سال سن دارد، به اتهام تجاوز به دختر خوانده اش، ایجاد رعب و وحشت برای فرزندانش، قتل عمد به دلیل رسیدگی نکردن به اوضاع که فرزندانی که از دختر بزرگ‌ترش داشته و مخفی کردن اجساد، دستگیر و با قرار وثیقه ۵۰۰ هزار دلاری روانه زندان  کردند.

همچنین مادر خانواده‌ نیز به دلیل همکاری با شوهردومش و توجه نکردن به اوضاع دخترانش مقصر شناخته شد، اما به دلیل نبود مدارک لازم تنها با قرار وثیقه آزاد شد. این زن متهم است که شوهرش را برای تجاوز به دخترش تشویق می کرده است.


این مطلب برایم مفید است




۰


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=137332

برچسب ها

ثبت نظر

-