بازی “کی بود کی بود من نبودم” اصلاحات تا ۱۴۰۰

  • کد خبر : 137023
  • 14 مرداد 1399 - 16:29
بازی “کی بود کی بود من نبودم” اصلاحات تا ۱۴۰۰

اخبار سیاسی– کی بود کی بود من نبودم، بازی  است که اصلاح طلبان از یکی دو سال پیش به راه انداخته اند تا مقصر وضعیت آشفته اقتصادی کشور را به گردن حسن روحانی بیندازند و با جداسازی خود از سیاست ها و کارنامه دولت به دنبال پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ باشند.

به گزارش نیوز، علی صوفی از فعالان اصلاح طلب اخیرا در یادداشتی نوشته که اصلاح‌طلبان و اصولگرایان پیشینه‌ای دارند که نمی‌توانند تنها شعار دهند. آن عملکرد محدود کننده یا سرمایه ماست. با تکیه بر عملکرد ۸ ساله آقای خاتمی می‌توانیم به مردم این امید را بدهیم که با اتخاذ سیاست‌های عقلایی و منطقی بتوانیم، اوضاع را آرام کنیم. آقای خاتمی در همان دوره ۸ ساله توانست بر اوضاع مسلط شود و هنوز که هنوز است، طلایی‌ترین دوران اقتصادی و معیشتی مردم همان دوران است. اگر اجازه بدهند که اصلاح‌طلبان یک چهره اصلاح‌طلب شناسنامه‌دار با تجربه و کارآمد را به صحنه بیاورند با برنامه‌ای قابل‌ قبول می‌توانند کشور را از این بحران نجات دهند.

این عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در حالی مدعی دوران طلایی اقتصادی کشور در زمان دولت اصلاحات شده که گویا حسن روحانی را اصولگرایان بر سر کار آورند؟!

آیا ایشان و دیگر دوستان اصلاح طلبشان تکرار می کنیم همین رئیس دولت اصلاحات در حمایت از شیخ حسن روحانی را فراموش کرده اند؟ آیا رسانه های اصلاح طلب نبودند که در بوق و کرنا دمیدند که اگر برجام امضا شود مشکلات اقتصادی کشور حل می شود، سالها تمام ظرفیت کشور در اختیار اصلاح طلبان و لیبرال های همفکرشان بوده و حالا به جای پاسخگویی فرار رو به جلو می کنند که ما نبودیم و دوران اصلاحات دوران طلایی بوده و …

مردم حافظه ضعیفی ندارند، امروز دلار ۲۳ هزار تومان و گرانی افسار گسیخته کالاها و مسکن و مشکلات معیشتی مردم حاصل تدبیر و تصمیمات لیبرالی و گره زدن تمام مشکلات به برجام و نگاه به غرب است که محصول تفکر اصلاحات می باشد.

از سوی دیگر چگونه آقای صوفی ادعا می کند که اگر اجازه بدهند یک چهره اصلاح طلب شناسنامه دار به صحنه بیاید، مگر در انتخابات های گذشته اصلاح طلبان لیست اختصاصی خود را به مردم ارائه نکردند؟

لیست امید با سرلیستی عارف در انتخابات مجلس دهم، حضور عارف و هاشمی طبا و روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و لیست اختصاصی اصلاح طلبان برای شورای شهر با سر لیستی محسن هاشمی که حالا شوراها را هم در اختیار دارند نشان می دهد اصلاح طلبان در سالهای اخیر کشور را در اختیار داشته اند.دولت دهم و یازدهم، مجلس دهم و شورای شهر فعلی همه حاصل پیروزی انتخاباتی اصلاح طلبان بود و حالا مدعی شده اند که اگر اجازه بدهند نامزد اصلاح طلب به صحنه بیاید!

اصلاح طلبان بهتر است به جای اینکه به مظلوم نمایی روی بیاورند مردانه در میدان سیاست بایستند و بگویند که تصمیمات غلط آنها در سالهای اخیر باعث به وجود آمدن گرانی ها در کشور شده است.

رسانه های اصلاح طلب در سالهای اخیر و به ویژه قبل از برجام فضای سیاه و تاریکی از کشور ارائه کردند و می گفتند اگر برجام رخ دهد مشکلات حل می شود . مگر سخن روحانی یادتان رفته که می گفت همانطور که چرخ سانتریفیوژ ها باید بچرخد چرخ زندگی مردم هم باید بچرخد، مگر روحانی نامزد این جریان در انتخابات نبود، مگر رئیس دولت اصلاحات برای او سنگ تمام نگذاشت و ” تکرار می کنیم” را برای حمایت از وی مطرح نکرد؟ مگر رقیب هراسی را در دستور کار قرار نداده بودید که اگر رئیسی رئیس جمهور شود دلار ۵ هزار تومان خواهد شد و جنگ می شود و … حالا که ماههای آخر دولت فرا رسیده با چه رویی خود را از دولت جدا می دانید.

با همین شعارها و وعده و وعیدها به مردم رای آنها را به دست آوردند و حالا برای حل مشکلات آدرس غلط می دهند.

بازی کی بود کی بود من نبودم اصلاح طلبان با استراتژی تحریف شروع شده تا بتوانند سکانداری خود در قوه مجریه را ادامه داده و پیروز انتخابات ریاست جمهوری بعدی شوند.

نگاه جریان لیبرالی و اصلاح طلب در سالهای پس از انقلاب نشان داده آنها وابستگی فکری به غرب داشته و همین تفکرباعث به وجود آمدن مشکلات شده است. امروز کشور بیش از هر زمانی به تکیه بر ظرفیت داخلی و روحیه جهادی نیاز دارد تا بتوان از مشکلاتی که اصلاح طلبان به وجود آوردند خلاص شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=137023

ثبت نظر

-