شیری: قهرمانی در هر دو جام خیلی شیرین است

  • کد خبر : 136878
  • 14 مرداد 1399 - 14:07
شیری: قهرمانی در هر دو جام خیلی شیرین است

شیری: قهرمانی در هر دو جام خیلی شیرین استبه گزارش نیوز، مهدی شیری در خصوص قهرمانی‌های پی‌در‌پی سرخ‌ها این‌گونه گفت: «همیشه می‌گویند قهرمان شدن سخت است و قهرمان ماندن سخت‌تر. حفظ این عنوان شخصیت بالای قهرمانی می‌خواهد که این شخصیت بالای قهرمانی را همه ما بازیکنان، کادر فنی، مدیریت و تمامی کارمندان باشگاه داریم. امسال مشکلات زیادی داشتیم و سال سختی را پشت سرگذاشتم، سالی که هنوز تمام نشده و ما حالا جام حذفی را در پیش داریم و قطعاً این جام را به هیچ تیمی تعارف نمی‌زنیم.»

مدافع راست پرسپولیس بیان داشت: در این سال علاوه بر شیوع کرونا، مشکلات مالی و مدیریتی داشتیم و هنوز هم داریم که واقعاً این مشکلات تیم مان را اذیت می‌کرد. علاوه بر این‌ها تغییرات نیمکت تیم هم باعث شد تا برنامه‌مان به‌خوبی پیش نرود، با این حال بازیکنان با همدلی و تلاش اجازه ندادند این مشکلات ما را از هدفمان که تکرار قهرمانی‌ها بود، دور کند. با اینکه در ابتدای فصل جاری نتایج خوبی نگرفتیم، اما اعتماد داشتیم که به روز‌های قبل بازمی‌گردیم.

او در خصوص جام حذفی این‌گونه صحبت کرد: «برای موفقیت در این جام، باید برنامه‌ریزی خوبی انجام بدهیم و امیدوارم در حوزه مدیریت هم باشگاه به یک ثبات برسد. تغییرات روی تمرکز بازیکنان تأثیر می‌گذارد و ثبات می‌تواند کمک کند تا موفقیت‌ها را ادامه دهیم. به هر حال قهرمانی در لیگ باعث نمی‌شود که جام حذفی را فراموش کنیم و برای رسیدن به این جام هم تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. قهرمانی دوگانه در جام حذفی و لیگ چیز دیگری است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=136878

ثبت نظر

-