برداشت های اینترنتی غیرمجاز نتیجه اعتماد بی جا شاکی بود / پلیس زنجان فاش کرد

  • کد خبر : 136866
  • 14 مرداد 1399 - 13:53
برداشت های اینترنتی غیرمجاز نتیجه اعتماد بی جا شاکی بود / پلیس زنجان فاش کرد

رئیس پلیس فتا زنجان از دستگیری عامل برداشت اینترنتی خبر داد و گفت: بیشتر برداشت های اینترنتی غیرمجاز نتیجه اعتماد بی جا شاکی می باشد.

به گزارش نیوز ، سرهنگ محمدعلی آدینه رئیس پلیس فتا زنجان ضمن تشریح خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان شهرستان خدابنده، مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از اخذ اظهارات شاکی و بررسی های فنی و پلیسی، متهم به هویت معلوم مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی قضایی، نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان خدابنده دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در تحقیقات صورت گرفته ، متهم به بزه ارتکابی با سوءاستفاده از اعتماد شاکی و برداشت مبالغی به صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی اعتراف کرد.

سرهنگ آدینه لو با بیان اینکه متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد ،افزود: شهروندان از قرار دادن کارت بانکی و اطلاعات آن به افراد غیر خودداری کرده و به صورت دوره ای نسبت به تغییر رمز کارت های بانکی خود اقدام کنند.

رئیس پلیس فتا زنجان خاطر نشان کرد: کاربران در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق ۱۱۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی با ما در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=136866

ثبت نظر

-