رونمایی از خودروی جدید و ارزان چینی

  • کد خبر : 136570
  • 14 مرداد 1399 - 9:44
رونمایی از خودروی جدید و ارزان چینی

به گزارش نیوز به نقل از فارس، یکی از چالش های مهم بر سر راه خرید خودروهای برقی در جهان، قیمت بالای این خودروهاست. اما شرکت چینی کندی با عرضه دو مدل ارزان قیمت از خودروهای برقی می خواهد این چالش را برطرف کند.

کندی که در زمینه تولید  باتری  های خودروهای برقی نیز فعال است، دو خودروی کی ۲۷ و کی ۲۳ را که هر دو خودروهایی کوچک و جمع و جور هستند تا ۱۸ روز دیگر به بازار می فرستد.

کی ۲۷ که مدلی کوچک تر است، دارای باتری ۱۷٫۶۹ کیلووات ساعتی است که با یک بار شارژ ۱۶۰ کیلومتر را طی می کند و سرعت آن هم به حداکثر ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد. این  خودرو  دارای موتور برقی ۲۰ کیلووات ساعتی است.

از جمله دیگر امکانات این خودرو می توان به  نمایشگر لمسی  ۹ اینچی اشاره کرد. قیمت این خودرو در صورت حذف  مالیات  فدرال  دولت آمریکا  به ۱۳ هزار دلار کاهش می یابد. در غیر این صورت قیمت این خودرو ۲۰ هزار  دلار  خواهد بود.

اما کی ۲۳ خودروی بزرگتری با باتری ۴۱٫۴ کیلووات ساعتی است که با یک بار شارژ ۳۰۰ کیلومتر را طی می کند و موتور آن هم ۲۱ کیلووات ساعتی است. حداکثر سرعت این خودرو ۱۱۲ کیلومتر درساعت بوده و  نمایشگر  لمسی ۱۰ اینچی از جمله دیگر امکانات آن است. این خودرو بدون مالیات ۲۲۵۰۰ و با مالیات ۳۰ هزار دلار قیمت دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=136570

برچسب ها

ثبت نظر

-