داور پنالتی صددرصد ما را نگرفت!

  • کد خبر : 136375
  • 14 مرداد 1399 - 4:47
داور پنالتی صددرصد ما را نگرفت!

محمد قاضی در شهرخودرو

به گزارش نیوز، محمد قاضی گل‌زن تیم شهر خودرو که گل باارزشی را مقابل تیم صنعت‌نفت در آبادان به ثمر رسانده از شرایط خاص بازی‌شان با شاگردان بهنام سراج حرف می‌زند. قاضی از بازی‌های آینده‌شان و از امیدواری‌شان برای کسب سهمیه آسیا صحبت می‌کند. در خصوص تساوی در آبادان و همچنین گلزنی، گفت‌وگویی با محمد قاضی مهاجم باتجربه شهرخودرو داشتیم.

از شرایط فنی بازی‌تان مقابل صنعت‌نفت در آبادان صحبت‌مان را شروع کنیم.
هوا خیلی گرم و شرجی بود و این مسأله شرایط کار را برای بازی خیلی سخت کرده بود. با این وجود نمایش فوتبالی خوبی را شاهد بودیم که در نهایت به نتیجه تساوی انجامید.

گل خیلی خوبی زدی؛ از این بابت که شاید یک توپ و فرصت در اصطلاح موقعیت مرده را تبدیل به گل کردی.
سانتری روی دروازه تیم صنعت‌نفت ارسال شد که خیلی به گوشه هجده قدم رفت، در آن لحظه حتی دروازه‌بان تیم میزبان هم فکر کرد توپ به اوت می‌رود و امکان ضربه برای من وجود ندارد اما من با استفاده از تجربه‌ام توپ را در شرایط خیلی سخت با ضربه‌ای دقیق و به سختی تبدیل به گل کردم. در واقع گلم را روی تجربه بالایم به ثمر رساندم.

نسبت به داوری هم معترض بودید!
بله، داور یک پنالتی صددرصد به سود ما را نگرفت و در حالی که توپ ما در آستانه ورود به دروازه قرار داشت روی خط به دست مدافع تیم صنعت‌نفت برخورد کرد. صحنه‌ای که هند پنالتی صددرصد بود اما داور اعتقادی به آن نداشت.

اما صنعت‌نفتی‌ها هم معتقد بودند یک ضربه‌شان از روی خط گذشته بوده و باید گل محسوب می‌شد که داور قبول نکرده؟
نه، آن توپ گل نشده و از روی خط هم رد نشده بود چون کمک داور هم دقیقاً روی خط دروازه قرار داشت و به درستی تشخیص داد که توپ گل نشده است.

مساوی‌تان عادلانه بود و مربی‌تان از یک امتیاز خارج از خانه رضایت داشت؟
هدف ما فقط برد بود و اصلاً با نیت کسب برد و سه امتیاز هم به مصاف تیم آبادانی رفتیم. حق‌مان هم برد بود اما با توجه به این‌که بازی در خارج از خانه انجام می‌شد و در شرایط سخت آبادان بود، بالاخره تک امتیاز هم نمی‌تواند نتیجه بدی در آن شرایط باشد.

اما شرایط‌تان با کسب تساوی برای کسب سهمیه سخت شده چون بازی‌های سختی پیش رو دارید.
بله، ما سه بازی دشوار مقابل سپاهان، استقلال و نساجی داریم که حریفان دشواری هم محسوب می‌شوند اما ما همه وجودمان را می‌گذاریم تا دوباره سهمیه بگیریم و تا لحظه آخر هم می‌جنگیم و خیلی هم امیدواریم.

کار زیر نظر سهراب بختیاری‌زاده و تفکرات او چگونه است؟
آقاسهراب یکی از بهترین بازیکنان ایران بوده و حتی در جام جهانی هم بازی کرده است.ایشان در مربیگری هم تجربیات خوبی دارد و برای هر بازی ما را با توجه به شکل بازی حریفان به مصاف آنها می‌فرستد. در هر حال مربی خوبی داریم و با تفکرات ایشان حتماً خیلی امیدوارانه برای کسب برد در سه بازی آینده و کسب بیشترین امتیاز تلاش می‌کنیم و خیلی زیاد به کسب سهمیه امیدواریم.

چندمین گلت را برای شهر خودرو به ثمر رساندی؟
من تقریباً یک نیم فصل را به دلیل کارت بازی‌ام و بیماری کرونا و مشکلات دیگر از بازی دور بودم و یک‌جورهایی نیم فصل دوم موفق به بازی برای شهرخودرو شدم و نصف بازی‌ها را از دست دادم اما در مجموع دومین گل خودم را مقابل تیم صنعت‌نفت برای تیم شهر خودرو به ثمر رساندم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=136375

ثبت نظر

-