انهدام یکی از بزرگترین انبارهای مهمات تروریست‌ها در ادلب

  • کد خبر : 136354
  • 14 مرداد 1399 - 3:37
انهدام یکی از بزرگترین انبارهای مهمات تروریست‌ها در ادلب
به گزارش نیوز،

جنگنده‌های سوری ظهر امروز دوشنبه یکی از انبارهای مهمات متعلق به گروه تروریستی جبهه النصره را در استان ادلب واقع در شمال غرب این کشور منهدم کرد.

اخبار بین الملل- خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که این جنگنده‌ها، یکی از بزرگترین انبارهای تجهیزات و مهمات متعلق به النصره را در اطراف شهر «بنش» واقع در شمال شرق استان ادلب، منهدم کردند.

خبرنگار اسپوتنیک که در ادلب حضور دارد، خبر داد، در پی این حملات، این انبار، به صورت کامل تخریب شد و آتش‌سوزی گسترده ای در مناطق اطراف صورت گرفت.

یک منبع میدانی گفت که این عملیات، پس از رصد یکی از مواضع جبهه النصره توسط پهپادهای ارتش سوریه انجام شد. تروریستها از این موضع، به عنوان انبار سلاح‌ و مهمات استفاده می‌کردند.

وی تأکید کرد، شناسایی این مقر باعث شد که جنگنده‌های سوری، عملیات خود را آغاز کنند و بلافاصله صدای انفجارهایی در چند منطقه از ادلب به گوش رسید که ناشی از انفجار مهمات بود.

منبع مذکور خاطر نشان کرد، بر اساس اطلاعات اولیه، در پی این حملات، بیش از ۲۰ تروریست که در نزدیکی محل انفجار قرار داشتند، کشته و زخمی شدند.

بخش اعظم استان ادلب در اشغال تروریستها قرار دارد. ارتش سوریه بارها تأکید کرده است که این استان را نیز از عناصر تروریستی پس خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=136354

ثبت نظر

-