وزیری: از هفته آینده تیر می‌اندازم

  • کد خبر : 136035
  • 13 مرداد 1399 - 21:28
وزیری: از هفته آینده تیر می‌اندازم

به گزارش نیوز، میلاد وزیری کماندار المپیکی، این روز‌ها درگیر درمان کتف مصدومش است. تعویق المپیک فرصت خوبی بود تا وزیری آسیب‌دیدگی ۴، ۵ ساله‌اش را به دست فرهادی بسپارد تا از شر مصدومیت کهنه خلاص شود.

روند درمان شانه‌ا‌ت چطور پیش می‌رود؟
مصدومیت من کهنه است و مربوط به ۴ سال پیش است، اما این اواخر روی تمریناتم تأثیر می‌گذاشت و خیلی اذیتم می‌کرد، بنابراین با مشورت پزشکم قرار شد درمان کنم، حالا ۳ جلسه در هفته فیزیوتراپی می‌کنم و خدا را شکر از هفته آینده به تمریناتم برمی‌گردم.

یعنی حالا با این شرایط تیر نمی‌اندازید؟
به خاطر روند درمانم فعلاً فقط تمرینات آمادگی جسمانی‌ام را تا جایی که پزشکم مجاز بداند، انجام می‌دهم و طبق نظر او از هفته بعد می‌توانم تیر بیندازم و فشار تمریناتم را بیشتر کنم.

با این شرایط مصدومیت شما تا سال آینده و شروع المپیک، کاملاً برطرف می‌شود؟
فکر نمی‌کنم برای مسابقات المپیک و مسابقات سال بعد مشکلی داشته باشم. اگر مصدومیت جدید یا اتفاق غیرمنتظره‌ای پیش نیاید قطعاً مشکلی ندارم و ان‌شاءا… با آمادگی کامل در المپیک حاضر می‌شوم.

آقای شعبانی بهار گفتند که شما تحت حمایت کامل فدراسیون هستید. درست است؟
بله از اول مصدومیتم رئیس فدراسیون به من گفتند که نگرانی از بابت هزینه درمان نداشته باشم، چراکه فدراسیون همه هزینه‌های درمانم را تقبل کرده و خدا را شکر از این بابت مشکلی ندارم.

از شرایط و تمرینات رقبایت خبر داری؟
اکثر رقبا اردو‌ها و تمرینات‌شان را دارند. حتی کمانداران کره که اصلی‌ترین رقیب ما در المپیک و انتخابی المپیک هستند، مسابقات داخل کشور و لیگ‌شان را هم قطع نکرده‌اند و با هم رقابت می‌کنند. کمانداران آمریکایی هم مسابقات داخلی را در کمپ باشگاه‌های بزرگش با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌کنند. کمانداران سایر کشور‌ها هم اردو‌ها و تمریناتش را گروهی دارند.

خب با این شرایط رقبا، به نظر شما فدراسیون نمی‌تواند اردوی قرنطینه برگزار کند تا از رقبا عقب نمانید؟
ما باید شرایط کشورمان را در نظر بگیریم. ما با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستیم و برای بچه‌های شهرستانی مشکل خوابگاه داریم. فکر می‌کنم اصلی‌ترین مانع برگزاری اردو‌ها نبود خوابگاه اختصاصی برای کمانداران است. فدراسیون حق دارد، چون باید سلامت کمانداران شهرستانی تضمین شود. اگر خوابگاه تخصصی در حال ساخت کمانداران، افتتاح شود مشکلی بابت برگزاری اردو‌ها نیست.

همچنان با همان کمان قدیمی تمرین می‌کنید؟
بله. البته مدیر کل تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی و فدراسیون قول‌هایی برای تأمین هزینه‌های تجهیزات به من داده‌اند. باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

با این شرایط تعویق المپیک برای شما خوب بود یا بد؟
از نظر من تعویق المپیک هم تهدید است و هم فرصت. متأسفانه یک عده فکر می‌کنند، چون المپیک عقب افتاده یا امکان دارد، برگزار نشود دیگر نباید هزینه‌ای در ورزش کرد ولی به عقیده من اگر مشکل تجهیزات‌مان برطرف شود، پس این یک سال فرصت خوبی است تا با آمادگی بهتری در المپیک شرکت کنیم و نتیجه بهتری بگیریم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=136035

ثبت نظر

-