میلان، قهرمان دوران پساکرونا

  • کد خبر : 135386
  • 13 مرداد 1399 - 11:28
میلان، قهرمان دوران پساکرونا

میلان، قهرمان دوران پساکرونابه گزارش نیوز، میلان با درخشش در هفته‌های پایانی سری‌آ ایتالیا، اری سهمیه لیگ اروپا را به دست ‌آورد. البته آنها این سهمیه را از هفته قبل قطعی کرده بودند و روند خوب‌شان را با برد پایانی تکمیل کردند. گل به‌خودی کلاوان همراه شد با گلزنی زلاتان ایبراهیموویچ که یک پنالتی را هم از دست داد و سپس کاستیخو. از زمان شروع مجدد لیگ ایتالیا بعد از وقفه‌ای که در اثر شیوع ویروس کرونا در این رقابت‌ها اتفاق افتاد میلان عملکردی فوق‌‌العاده را به ثبت رساند. روسونری در ۱۲ بازی ۳۰ امتیاز به دست آورد و به‌نوعی فاتح سری‌آ ایتالیا بعد از دوران وقفه کرونا، تیم روسونری بود.

ماجرای کووید ۱۹ شاید برای همه دنیا دردسرهای زیادی ایجاد کرده اما در زمینه فوتبالی گویا نور موفقیت را به ورزشگاه سن‌سیرو و تیم محبوب میلان تاباند. این شاید مقدمه‌ای عالی برای میلان باشد که در فصل آینده فوتبال ایتالیا که به‌زودی آغاز می‌شود و احتمالاً با همین شرایط فعلی نیز دنبال خواهد شد، بتواند درخشش خود را ادامه دهد.

دلگرمی‌هایی که پائولو مالدینی به هواداران میلان داد در مورد اینکه می‌خواهیم برای آینده متحد بمانیم و اینکه زلاتان را هم می‌خواهیم یک فصل دیگر در تیم نگه داریم، باعث شده طرفداران روسونری بیش از پیش به تیم‌شان خوشبین و امیدوار باشند.

میلان همراه استفانو پیولی که در خطر اخراج قرار داشت در دوران پساکرونای فوتبالی قهرمانی سری‌آ را در بازه زمانی بعد از تعطیلات (بدون احتساب نتایج ابتدای فصل تا قبل از وقفه بازی‌ها) از آن خود کردند. از روز ۲۲ ژوئن (۲ تیر) که بازی‌های ایتالیا از سر گرفته شد شاگردان پیولی ۳۰ امتیاز در ۱۲ بازی به دست‌ آوردند و از این نظر با سه امتیاز بیشتر از آتالانتا و ۵ امتیاز بیشتر از اینتر و رم و ۷ امتیاز بیشتر از ناپولی و ۱۰ امتیاز بیشتر از یوونتوس، قهرمان این مقطع از فصل به حساب می‌آیند.

نکته مهم دیگر در این دوره کوتاه اما مفید و اثرگذار برای میلان به درخشش زلاتان ایبراهیموویچ برمی‌گردد. او هم در این مدت خوب گل زد و هم عملکردی فوق‌‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت. مقابل کالیاری هم او کاملاً سرحال نشان داد و همه جای زمین حضور داشت. ایبرا البته که بازیکنی تمام‌نشدنی به حساب نمی‌آید اما روندی که او در حال حاضر دارد نشان می‌دهد که برای شروع فصل جدید ایتالیا که در شهریور ماه خواهد بود، مشکل چندانی ندارد. ستاره سوئدی در نقش بازیساز، تمام‌کننده، لیدر و بزرگ تیم همه کار انجام می‌دهد. او برای دیگران بازی می‌کند و البته خودش را خدای فوتبال می‌داند و از گلزنی و بالابردن آمار خودش در سطح اول فوتبال اروپا نیز غافل نیست.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=135386

ثبت نظر

-