یک نفر جواب هواداران سپاهان را بدهد

  • کد خبر : 135164
  • 13 مرداد 1399 - 8:49
یک نفر جواب هواداران سپاهان را بدهد

به گزارش نیوز، بدون هیچ تردیدی سپاهان اصفهان با توجه به آن همه ستاره که در لیست خود داشت، برای کسب قهرمانی وارد لیگ شد و از همان ابتدای فصل تمام مسئولان و اعضای کادر فنی این باشگاه اعلام کردند تا آخرین لحظه لیگ برای قهرمانی می‌جنگند، اما آن‌ها به فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، کورس قهرمانی را به پرسپولیس باختند و حالا ممکن است سهمیه آسیایی را هم از دست بدهند.

با این همه ستاره…
طلایی‌پوشان اصفهانی با ستاره‌هایی نظیر پیام نیازمند، سعید آقایی، سروش رفیعی، مهدی کیانی، کی‌روش استنلی، جورج ولژیانی، محسن مسلمان، امید نورافکن، محمدرضا حسینی، محمد محبی و همچنین بازیکنان تأثیرگذاری مثل محمد طیبی، محمد ایرانپوریان، شایان مصلح، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، علی قربانی، مرتضی منصوری، محمد کریمی، رضا میرزایی و… در کنار هزینه سنگین باشگاه‌داری، حالا در آستانه از دست دادن تمام امیدهای‌شان برای رسیدن به اهداف تعیین شده ابتدای فصل هستند.

آمار سخن می‌گوید
در این میان، راستگوترین فاکتور ممکن، آمار است و آمار می‌گوید سپاهان ظرف هفته‌های هفدهم تا بیست و هفتم و در ۱۱ بازی اخیر خود به عنوان مدعی قهرمانی تنها سه برد به دست آورده و در مقابل، پنج تساوی و سه شکست برای تیم رقم خورده است. دقیقاً سپاهان برابر پرسپولیس، تراکتور و استقلال که اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی بودند، باخت را پذیرفت.

امتیازاتی که بر باد رفت
آن‌ها در همین ۱۱ هفته در بهترین حالت باید صاحب ۳۳ امتیاز می‌شدند ولی تنها ۱۴ امتیاز گرفتند و ۱۹ امتیاز را به حراج گذاشتند. حالا تیم گرانقیمت سپاهان تنها ۴۵ امتیاز دارد و در رده چهارم قرار گرفته؛ چه بسا اگر فولاد بازی عقب‌افتاده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، ۴۶ امتیازی شده و با بازی برابر، سپاهان را به رده پنجم بفرستد.

فرار از انتقادات با روزه سکوت
در این شرایط بحرانی، بالاخره یک نفر باید پاسخ هواداران پرشور اصفهانی را بدهد، اما مسببان این نتایج سکوت کرده‌اند و هیچ نمی‌گویند. یک باشگاه با هزینه‌های چند میلیارد تومانی، امروز به ناامیدانه‌ترین شکل ممکن زمینگیر شده و هوادارانش مجبورند با ترس و نگرانی زیادی، سه بازی باقی مانده را دنبال کنند. کسانی که به زمین و زمان ایراد می‌گرفتند و با تصمیمات عجیب و غیر فوتبالی خود، با اعتبار و آبروی سپاهان بازی کردند، امروز با روزه سکوت، از انتقادات فراری هستند.

آینده‌ای سخت در انتظار سپاهان
تیم زرد‌های اصفهانی که روزی لقب توفان آسیا را یدک می‌کشید، در دیدار‌های بعدی باید با نساجی، شهر خودرو و پیکان مصاف بدهد. نساجی مقابل استقلال و پرسپولیس نباخت و تراکتور و فولاد را شکست داد که قطعاً برای دیدار مقابل سپاهان هم انگیزه‌های بیشتری دارد. شهر خودرو در انتظار کسب سهمیه آسیایی است و می‌تواند کار را برای طلایی‌های اصفهان دشوار کند و از سوی دیگر، پیکان که به سختی گل می‌خورد و امتیازاتش را با چنگ و دندان حفظ می‌کند تا راهی برای ماندن در لیگ پیدا کند، آخرین حریف سپاهان است. این سه دیدار، آینده‌ای سخت برای نماینده پرافتخار، اما تضعیف شده اصفهان در این فصل رقم می‌زند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=135164

ثبت نظر

-