صادقی: نمی‌دانم گریه کردم یا نه!

  • کد خبر : 135032
  • 13 مرداد 1399 - 3:05
صادقی: نمی‌دانم گریه کردم یا نه!

ابراهیم صادقی سرمربی سایپا

به گزارش نیوز، سایپا این فصل کارش را با تیمی جوان و کم‌هزینه شروع کرد که از همان ابتدا، خیلی‌ها این تیم را گزینه سقوط معرفی می‌کردند. ابراهیم صادقی سرمربی جوان نارنجی‌پوشان هم روزهای سختی را به خاطر کم‌تجربه بودن بازیکنانش تجربه کرد اما امیدش را از دست نداد و با قدرت بیشتر کارش را پیش برد. با این حال، سایپا همچنان از منطقه خطر دور نشده بود که خبر رسید باشگاه به صادقی اولتیماتوم داده؛ اولتیماتومی که خیلی زود از سوی حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه سایپا تکذیب شد.

حمایت‌های کاشانی باعث شد حالا سایپا حال و روز بهتری داشته باشد که پیروزی مقابل ماشین‌سازی تبریز، با گل آرمین سهرابیان که روی اوت دستی رقم خورد، سبب شد صادقی راهی مشهد شود و نذر خود را ادا کند.

بازی با ماشین‌سازی به اصطلاح ۶ امتیازی بود که توانستید ببرید…
بله، بازی خیلی نزدیکی بود که با توجه به شرایط دو تیم در جدول، ماشین‌سازی برای یک امتیاز آمده بود اما اگر برنده هم می‌شدند به خواسته ایده‌آل‌شان می‌رسیدند. کسب ۳ امتیاز هم برای ما خیلی مهم بود. در این بازی می‌دانستیم ضربات ایستگاهی، اوت و کرنرها تعیین‌کننده است که به همین دلیل هر دو تیم بسته بازی می‌کردند. سایپا خیلی تلاش کرد که شانس هم به ما رسید و توانستیم برنده باشیم. باید از مدیریت باشگاه آقای کاشانی به خاطر حمایت‌هایشان و این‌که اخیراً پرداختی به تیم داشتند تشکر کنم چون این مسأله به همه انگیزه و روحیه داد. زمانی که ما تیم چهاردهم بودیم خیلی حمایت کردند که این مسأله اعتماد به نفس به ما داد تا کارمان را بهتر از همیشه انجام دهیم.

حمایت کاشانی بعد از شایعه‌هایی که به وجود آمد هم خیلی مهم بود.
دقیقاً. به هر حال این شایعه‌ها طبیعی است اما حمایت قاطع آقای کاشانی باعث شد با روحیه و انگیزه بالا کار را دنبال کنیم.

بعد از گلی که زدید و پایان بازی هم گریه کردید!
نمی‌دانم. عکس‌ها اینجوری نشان می‌داد. نمی‌دانم گریه کردم یا نه اما حالم یک‌جوری شد. فشار زیادی روی من بود و بازی مهمی مقابل ماشین‌سازی داشتیم که توانستیم ببریم. با یک تیم جوان کار خیلی سخت بود و خیلی از مربیان باتجربه بارها به من گفتند این کار را نکن اما من ریسک کردم که هم مدیریت قبلی و هم آقای کاشانی حمایت کاملی از من داشتند.

در بازی با ماشین‌سازی هم به بازیکنان جوان زیادی بازی دادید که اکثراً زیر ۲۰ سال بودند.
بله، ما در این بازی از بازیکنانی مثل امیرعلی صادقی که ۱۷ ساله است، استفاده کردیم. صادقی حدود یک ربع بازی کرد که خوب هم بود. به هر حال رسالت ما در سایپا همین بود.

هفته بعد هم مقابل فولاد بازی سختی دارید.
ما ۴ بازی مهم داشتیم که مهم‌ترین آن مقابل ماشین‌سازی بود که خدا را شکر بردیم. ۳ بازی خیلی سخت دیگر داریم که بتوانیم رتبه‌مان در جدول را بهتر کنیم. بازی با فولاد هم خیلی مهم و سخت است چون علاوه بر فولاد که تیم خیلی خوبی است، گرما را هم پیش رو داریم. فولاد انگیزه زیادی برای برد دارد چون اگر بازی‌های عقب‌افتاده‌اش را انجام دهد به رتبه دوم می‌رسد اما ما هم روند خیلی خوبی داریم و می‌توانیم در بازی‌های باقی‌مانده هم امتیاز به دست بیاوریم.

اما بازی با این فولاد خیلی سخت است.
همه بازی‌ها سخت است و دیگر واقعاً هیچ بازی آسان نیست.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=135032

ثبت نظر

-