عکس| همیلتون با لاستیک پنچر قهرمان شد!

  • کد خبر : 134893
  • 13 مرداد 1399 - 0:12
عکس| همیلتون با لاستیک پنچر قهرمان شد!

همیلتون با لاستیک پنچر قهرمان شد!

به گزارش نیوز، چهارمین مرحله از مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان در پیست «سیلور استون» کشور انگلستان برگزار شد و با برتری لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس به پایان رسید. همیلتون در حالی به خط پایان رسید لاستیک جلوی سمت چپ او در دور آخر پنچر شد و او با ۳ چرخ سالم از خط پایان گذشت.

همیلتون با لاستیک پنچر قهرمان شد!

پس از همیلتون، مکس فرستاپن، راننده هلندی تیم ردبول، دوم شد و شارل لکلرک، راننده اهل موناکو تیم فراری، سوم شد. نیکولاس لطیفی، راننده کانادایی و ایرانی‌االاصل تیم ویلیامز با ۵۴ ثانیه اختلاف نسبت به همیلتون، پانزدهم شد. تک امتیاز، سریع‌ترین درو پیست هم به ورستاپن رسید.

در این مسابقه، نیکو هالکنبرگ، راننده آلمانی، جایگزین سرخیو پرس، راننده مکزیکی تیم «ریسینگ پوینت» شده بود که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، قادر به شرکت در مسابقه نبود. موتور اتومبیل هالکنبرگ هم پیش از شروع مسابقه دچار مشکل شد و او هم نتوانست در گرندپری این هفته شرکت کند.

کوین ماگنوسن راننده دانمارکی تیم هاس و دانیل کوایت، راننده روسی تیم آلفا به دلیل تصادف ار ادامه مسابقه باز ماندند. پیش از این، الکس آلبون، راننده تایلندی-انگلیسی تیم ردبول به خاطر برخوردی که با کوین مگنوسن ایجاد کرد، ۵ ثانیه جریمه شد.

در پایان این گرندپری، همیلتون با ۸۸، والتری بوتاس با ۵۸ و ورستاپن با ۵۲ امتیاز، اول تا سوم هستند. لطفی در نخستین سال حضور خود در F۱ هنوز امتیازی کسب نکرده است.

مرحله بعدی مسابقات فرمول یک، عصر ۱۹ مرداد باز هم در پیست سیلوراستون برگزار می‌شود که مصادف با هفتادمین سالگرد تاسیس این پیست است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=134893

ثبت نظر

-